خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۶۷۷۶

انتخاب رشت به عنوان دبیرخانه محیط زیست شهری مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم

انتخاب رشت به عنوان دبیرخانه محیط زیست شهری مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم

با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی و شهردار رشت تشکیل کارگروه محیط زیست شهری به ریاست شهر رشت و کارگروه روابط بین‌الملل به نایب‌رئیسی، رشت به مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم افزوده شد.

سیدامیرحسین علوی با بیان این مطلب اظهار کرد: در همایش اخیر جاده ابریشم، رشت به عنوان محل دبیرخانه محیط زیست شهری انتخاب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس شورای شهر رشت با اعلام این مطلب اظهار کرد: جاده ابریشم 11 هزار کیلومتر طول دارد و این جاده موجب ارتباط و پیوند بسیاری از شهرها شده است.

وی افزود: ‌به عنوان رئیس شورای شهر رشت در این همایش حضور پیدا کرده و پیشنهادهایی مطرح کردم.

علوی با اشاره به اینکه در این نشست رشت به عنوان دبیرخانه محیط زیست شهری انتخاب شد، گفت: بنده در این همایش پیشنهاد تشکیل کارگروه روابط بین‌الملل را دادم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این همایش پیشنهاد استقرار دبیرخانه کمیته محیط زیست شهری در رشت به ریاست شهر رشت را مطرح کردم که این پیشنهاد نیز با موافقت اعضای حاضر مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: در کارگروه روابط بین‌الملل شهر رشت به عنوان نایب‌رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم انتخاب شده است.

وی بیان کرد: امیدوارم با حضور رشت در این مجمع و با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در شهرهای جاده ابریشم شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و… بیشتر در رشت باشیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.