خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۵۷۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین عرضه اولیه سال ۹۹ اعلام شد

اولین عرضه اولیه سال 99 اعلام شد

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در مراسم عرضه اولیه سهام تندگویان از یک عرضه اولیه در سال 99 خبر داد. به گفته او، پتروشیمی ارومیه در سال 99 عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در مراسم عرضه اولیه سهام تندگویان از یک عرضه اولیه سال 99 در بورس خبر داد. به گفته او، پتروشیمی ارومیه در سال 99 عرضه می‌شود.

جعفر ربیعی در مراسم عرضه اولیه سهام تندگویان که صبح امروز انجام شد، گفته است: سیاست عرضه هلدینگ خلیج فارس در بورس در حال انجام است و بعد از عرضه سهام پتروشیمی پارس و نوری امروز عرضه سهام پتروشیمی تندگویان صورت گرفته است. تعداد شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در بورس به شش شرکت می‌رسد و امیدواریم تا پایان سال عرضه آریا ساسول در بورس انجام شود.

وی تصریح کرد: عرضه سهام پتروشیمی ارومیه نیز در اوایل سال 99 خواهد بود.

این سخنان ربیعی درحالیست که طبق اعلام مدیرعامل فرابورس در عرضه اولیه امروز رکورد مشارکت بار دیگر شکسته شد. پیش از این، در عرضه اولیه سهم تملت، بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر مشارکت کرده بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جواد

    سلام دوستان اگه کانالی هست معرفی کنید در مورد خرید سهام یا بنده رو عضو کنید ممنون.

    • ناشناس

      ره آورد ۳۶۵
      از بازار دانلود کن برنامه خوبیه

  • ناشناس

    اقا من تو رایان همراه مثلا 1000تا سهم سفارش میدم ولی 300خورده ایی بیشتر نمیخره
    چرا؟؟

    • علی

      دوست عزیز تعداد مشارکت کنندگان اگر بیشتر از تعداد عرضه ی سهم باشه سهام بین همه به صورت مساوی تقسم میشه

    • امیرحسین

      چون مثل قبلا نیست هرکی زودتر اوردر زد بهش بدن
      تعداد محدودی سهم هست که بین همه افرادی که اوردر زدن تقسیم میشه و چون تعداد بالا میره سهمی که به هر نفر میدن کمتراز حجم اعلامی میشه

    • ناشناس

      سلام علی جان شما چطور پیش بینی میکنید میشه خرید کرد در این اوضاع ممنون

  • رها

    وقتی توی یکی دوماه اول عرضه اولیه ها ، فروشنده ای نیست ، چطوری حجم مبنا براشون اعمال میشه ؟؟؟؟

    • ناشناس

      عرضه های اولیه حجم مبنا ندارند. حجم مبنا برای عرض های اولیه بخشوده شده است.

  • ناشناس

    ای کاش در مورد آریا ساسول قیمت و مقدارش رو اعلام میکردن

  • ناشناس

    طلا گرمی 700 را خواهد زد.

  • ناشناس

    عرضه اولیه شگویا را ثبت کردم ،اما برام خریداری نشد ،چه کسی جوابگوست

  • علی

    سلام سیستم بورس و فرابورس در ایران کلا اشتباهه اگه به شرکتایی که تو بورسن یه نگاهی بندازین ارزش سهام بیشترشون تو یه سال حداقل چهار برابر شده یعنی قیمت یه کارخونه تو یه سال حداقل چهار برابر شده در حالی که بازدهی همین کارخونه ها زیاد که نشده کمتر هم شده متاسفانه دولت چون بودجه کم اورده سعی داره با واگذاری شرکتاش به قیمت چند برابر و جذب نقدینگی تو بوذس رو اورده شما وقتی سهمی رو میخرین که ارزش واقعیش اینقدر نیست در حقیقت دارین ارزش پولتون رو از دست میدین ارزش سهام یه شرکت باید بر اساس سود دهی یه شرکت باشه نه دلال بازی علت جذب نقدینگی در بورس سرازیر شدن نقدینگی بخش متوسط جامعه که همانا کارمنداس میباشه در حقیقت این عده سهامی رو خریدن که ارزش واقعیش نسبت به تورم واقعی تو اقتصاد این قدر نیست اقتصاد ایران دست حداکثر هزار نفر تریلیاردره که با هماهنگی هم نقدینگی رو در یه بخش در عرض مدت کوتاه حداکثر یه ماهه چند برابر میکنن که باعث تورم افسار گسیخته در مدت کوتاه تو اون بخش میشه این تعداد خاص در عرض حداکثر شش ماه سرمایه خود رو تو اون بخش با ایجاد تورم تو اآن بخش و جمع کردن پس انداز قشر ضعیف و متوسط چند برابر کرده و از اون بخش خارج میشن که با خروجشون رکود تو اون بخش بوجود میاد بخش سرمایه و بورس نیز همینطوره فعلا این تعداد اندک دارن یه تورم کاذب تو بورس ایجاد میکنن که باعث میشه قشر ضعیف و بخصوص این بار قشر متوسط یا همون کارمندا تمام سرمایه شونو بریزن تو این بخش که نتیجه اش با کنار کشیدن این افراد اندک از بورس بعلت جذب نشدن و تمام شدن نقدینگی قشر ضعیف و متوسط یه ضرر بزرگ خواهند کرد یعنی یه بازی برد برد برای دولت و این افراد کم و یه بازی سراسر باخت برا ضعفا و قشر متوسط

  • ناشناس

    والا اگه اینجری بخواد پیش بره کلا باید ضرر بدیم تو همه شرایط زندگیمون

  • ناشناس

    سلام أیًا ممکنه به خاطر اوضاع اقتصادی و ویروس بورس ریزش شدید داشته باشه ممنونم

  • pz

    شگویا اولین روز اعلام ثبت خوید زدم برام خویداری نشد
    چه کسی جواب گو هست