کد مطلب: ۳۰۶۰۲۰

یک کارآفرین:

بازارهای بزرگ هدف تولیدات مشاغل خانگی مشخص شوند

بازارهای بزرگ هدف تولیدات مشاغل خانگی مشخص شوند

یک تولیدکننده و کارآفرین لرستانی گفت: بازارهای بزرگ هدف تولیدات مشاغل خانگی باید مشخص شود.

اسدالله عالیخانی با اشاره به این‌که اهدافی که طرح نوین مشاغل خانگی دنبال می‌کند قابل‌قبول و دفاع بوده، گفت: با توجه به این‌که مجموعه‌ای بزرگ و کامل در بخش عسل و زنبورعسل داریم، از متقاضیان مشاغل خانگی حمایت کامل و جامعی را خواهیم داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، تجهیزات و امکانات موردنیاز برای تولیدات باکیفیت را در اختیار متقاضیان خواهیم گذاشت.

عالیخانی در ادامه مهم‌ترین عامل موفق شدن طرح نوین مشاغل خانگی را خود متقاضیان دانست و با تأکید بر این‌که هیچ ایده و فعالیتی به سرانجام نخواهد نرسید مگر با همیت و پشتکار، افزود: با توجه به حمایت‌های در نظر گرفته شده، متقاضیان مشاغل خانگی باید عزم خود را برای تولید باکیفیت و موردنیاز بازار جزم کنند.

این پشتیبان طرح نوین مشاغل خانگی یادآور شد: جهاد دانشگاهی لرستان به‌خوبی در بحث آموزش متقاضیان ورود پیدا کرده و آن‌ها را به سمت تولید و اتصال به بازار فروش هدایت می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که ما پشتیبانان طرح از تولیدات باکیفیت حمایت خواهیم کرد، اضافه کرد: تجارت و صادرات تولیدات مشاغل خانگی باید موردتوجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

این کارآفرین لرستانی مشخص شدن بازارهای بزرگ هدف تولیدات مشاغل خانگی را یک نیاز مبرم و ضروری برای موفقیت طرح نوین توسعه این مشاغل دانست و افزود: با این کار هم به درآمد افراد در خانواده‌ها کمک خواهیم کرد و هم به رشد اقتصادی کمک می‌شود.

عالیخانی آموزش، تولید و اقتصاد را سه ضلع مهم در طرح نوین مشاغل خانگی برشمرد و با تأکید بر این‌که آموزش‌ها باید بیشتر و بیشتر شوند، گفت: کشور ما نسبت به سایر کشورها در این بخش عقب است و باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شود.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های موردنیاز و صدالبته به‌روز، تضمین‌کننده اقتصاد و اشتغال فراگیر در بخش مشاغل خانگی خواهد بود.

این تولیدکننده لرستانی تأکید کرد: برای این‌که فروش محصولات و تولیدات خانگی رونق داشته باشند باید به‌صورت گسترده ساماندهی شوند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.