کد مطلب: ۴۵۲۹۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازارها در هفته اول خرداد ماه / وضعیت قرمز در همه بازارها

آنالیز بازارها در هفته اول خرداد ماه / وضعیت قرمز در همه بازارها

در هفته‌ای که سپری شد همه بازارها با افت ارزش مواجه شدند که سرمایه‌گذاران در بورس و سکه به ترتیب بیشترین و کمترین ضرر را متحمل شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته‌ای که سپری شد همه بازارها با افت ارزش مواجه شدند و بیشترین ضرر را سرمایه‌گذاران بورسی متوجه شدند.

شاخص بورس در این هفته ۱۲ هزار واحد افت کرد و با قرارگیری روی سطح ۹۳۸ هزار و ۵۵۷ واحدی بازدهی منفی ۴٫۸ هزار واحدی را به ثبت رساند.

در این هفته به دلیل تعطیلات عید سعید فطر تنها ۳ روز معاملاتی وجود داشت که براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار شاخص کل در دو روز افت کرد و تنها در آخرین روز معاملاتی، بیش از ۱۲ هزار واحد رشد کرد.

بازار فزات گرانبها نیز با کاهش قیمت مواجه شدند، هر گرم طلای ۱۸ عیار در این هفته ۱۶ هزار تومان معادل ۲٫۱ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

با استفاده از داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز در حالی که طلا ۱۸ عیار در پایان هفته گذشته تا نرخ ۷۳۶ هزار تومان بالا رفت اما با کاهشی که در این هفته داشت به رقم ۷۲۰ هزار تومان به‌ازای هر گرم بازگشت.

12

نمودار بازدهی بازارهای مالی در هفته اول خرداد ماه سال ۹۹٫

سکه کمترین کاهش را نسبت به دیگر بازارها ثبت کرد، هر عدد سکه امامی با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت بازدهی منقی ۰٫۷ درصدی داشت.

این فلز زردرنگ با احتساب کاهش قیمت خود در این هفته، روی نرخ هفت میلیون و ۳۷۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد.

شاخص کل بازار ارز نیز ۲۵۰ تومان معادل ۱٫۴ درصد افت قیمت داشت.

در روز پنجشنبه این هفته صرافی ملی قیمت دلار آمریکا را ۱۷ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرد، این در حالی است که دلار در آخر هفته گذشته ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان نرخ‌گذاری شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من اریا رو خریدم بعد واسم خریده ولی از قدرت خریدم پول کم نکرده چیه داستان…

    • ناشناس

      شننبه درست میشه