کد مطلب: ۴۰۴۴۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازارها در هفته سوم مهر ماه / ریزش شدید بورس و ثبات نسبی در بازارهای دیگر

آنالیز بازارها در هفته سوم مهر ماه / ریزش شدید بورس و ثبات نسبی در بازارهای دیگر

در هفته‌ای که گذشت، در بین بازارها، تنها سکه بهار آزادی بازدهی مثبتی داشت و دیگر بازارها با افت و ریزش مواجه شدند. قیمت دلار و طلا کاهش پیدا کرد و همزمان شاخص کل بورس نیز با افت شدید مواجه شد.

در سومین هفته مهر ماه امسال از میان بازارهای مالی، بورس بیشترین ریزش را به نمایش گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در سومین هفته از مهر ماه امسال، دلار، سکه و طلا تقریبا روند باثباتی را پشت سرگذاشتند و با تغییر قیمت کمتر از 0.5 درصد مواجه شدند.

در بین بازارها، تنها سکه بهار آزادی بازدهی مثبتی داشت و دیگر بازارها با افت و ریزش مواجه شدند. در هفته‌ای که گذشت قیمت دلار و طلا کاهش پیدا کرد و همزمان شاخص کل بورس نیز با افت شدید مواجه شد.

دلار صرافی ملی که هفته گذشته با رشد نامحسوسی به سطح ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان رسیده بود، در هفته جاری نیز کم‌نوسان ظاهر شد و در نهایت با کاهش 50 تومانیدر سطح ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان در پایان هفته باقی ماند.

از سوی دیگر براساس آمارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سهام در دوره مذکور با سقوط شدید قیمت سهام گروه‌های مختلف ظاهر شد، به طوری که شاخص کل بورس با افت چهار درصدی بیش از 13هزار واحد کاهش یافت و در سطح 313 هزار و 49 واحد قرار گرفت.

645 1

در بازار فلزات طلایی نیز برخلاف روند هفته گذشته، طلا روند نزولی و سکه روند صعودی به خود گرفت.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با افت 0.2 درصدی از 409 هزار و 300 تومان در ابتدای هفته به 408 هزار و 400 تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد 0.25 درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از سه میلیون و 984 هزار تومان در ابتدای هفته به سه میلیون و 994 هزار تومان در پایان هفته رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    لعنت بر شما…. چرا اینقد برعلیه بورس تبلیغات منفی میکنید