خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۰۳۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازارها در سومین هفته بهمن ماه / صعود دسته جمعی بازارها / «سکه» در سوددهی پیشتاز شد

آنالیز بازارها در سومین هفته بهمن ماه / صعود دسته جمعی بازارها / «سکه» در سوددهی پیشتاز شد

در سومین هفته از بهمن ماه امسال، همه بازارهای مالی بازدهی قابل توجهی را به ثبت رساند تقریبا و با تغییر قیمت بیش از دو درصدی همراه شدند.

سکه در صدر بازدهی هفتگی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در سومین هفته از بهمن ماه امسال، همه بازارهای مالی بازدهی قابل توجهی را به ثبت رساند تقریبا و با تغییر قیمت بیش از دو درصدی همراه شدند.

بازار سهام که هفته گذشته با رشد 4.3 درصدی شاخص همراه شده بود، در هفته جاری نیز طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روندی صعودی به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، توانست ۲٫۹ درصد بازدهی را کسب کند و با رشدی 13 هزار و 185 واحدی، در کانال 459 هزار واحدی قرار بگیرد.

قیمت دلار صرافی ملی نیز که هفته قبل 0.37 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود، در هفته جاری نیز با افزایش ظاهر شد و در نهایت با افزایش 340 تومانی در سطح ۱۳ هزار و 850 تومان در پایان هفته قرار گرفت.

9854

فلزات طلایی که هفته گذشته بازدهی منفی را به خود اختصاص داده بودند در سومین هفته بهمن با افزایش قیمت قابل توجهی ظاهر شدند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با رشد 1.9 درصدی از 507 هزار و ۷۰۰ تومان در ابتدای هفته به 517 هزار و 400 تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد 3.03 درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از چهار میلیون و 950 هزار تومان در ابتدای هفته به پنج میلیون و 100 هزار تومان در پایان هفته رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.