کد مطلب: ۲۵۶۵۱۵

بازدید شبانه وزیر بهداشت از سه بیمارستان تهران

بازدید شبانه وزیر بهداشت از سه بیمارستان تهران

وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه در ماه مبارک رمضان، پنجشنبه شب از بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، امیراعلم و بهارلو تهران بازدید کرد.

سیدحسن هاشمی، ضمن بازدید از بخش‌های اورژانس یک و دو مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) تهران، در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیران این بیمارستان، مهم‌ترین مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) را بررسی و دستورات لازم به منظور رفع این مشکلات را صادر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر بهداشت گفت: اورژانس پیشانی کار ما در بیمارستان‌ها است و باید تلاش کنیم مردم در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین مشکلات با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنند.

همچنین باید کمبودها و مشکلاتی که بیمارستان‌های شهرهایی که بیشترین ارجاع را به بیمارستان امام خمینی(ره) دارند، برطرف شود تا مردم مجبور به مراجعه به این بیمارستان نباشند.

لزوم تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی مهدی کلینیک، تامین تجهیزات مورد نیاز و لزوم تسریع در ساخت پارکینگ بیمارستان امام خمینی(ره) تهران، مهم‌ترین مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

بنابر اعلام وبدا، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) تهران دارای ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی، ۳۸۰۰ نیروی انسانی فنی و تخصصی و ۹۷ درصد ضریب اشغال تخت است و میزان مراجعه به این بیمارستان در سال، ۵۰۰ هزار نفر است.

وزیر بهداشت در ادامه بازدید شبانه خود، همچنین از بخش‌های مختلف (اورژانس، دیالیز و آندوسکوپی گوارش) و پروژه‌های عمرانی( بازسازی و مقاوم سازی بخش جدید اورژانس و کلینیک گوش، حلق و بینی) بیمارستان امیراعلم بازدید کرد.

کلینیک گوش، حلق و بینی بیمارستان امیراعلم در زمینی با زیربنای ۳هزار متر مربع در ۶ طبقه در مجاورت این بیمارستان در حال ساخت است و در حال حاضر حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس اظهارات پیمانکار پروژه، عملیات ساخت آن تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

با اتمام این پروژه، خدمات سرپایی تخصصی و فوق تخصصی گوش، حلق و بینی با ویزیت ارزان و در فضای فیزیکی مناسب و تجهیزات پیشرفته به بیماران ارائه می‌شود.

وزیر بهداشت همچنین در ساعات ابتدایی بامداد امروز از بخش‌های مختلف بیمارستان بهارلو شامل اورژانس، آنژیوگرافی و جراحی قلب و نوزادان بازدید کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.