خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۲۷۹۹

بازسازی ساختمان؛ راهی برای تغییر به صرفه منزل شما!

بازسازی ساختمان؛ راهی برای تغییر به صرفه منزل شما!

به طور کلی، بازسازی به عملیات تخریب و ساخت دوباره منزل گفته می‌شود. عملیات بازسازی می‌تواند روشی مناسب برای کسانی باشد که قصد دارند منزلشان یک تغییر اساسی بکند. اما راهی جز جابجا کردن منزل خود ندارند.

گونه می‌توانیم منزلمان را به بهترین نحو و با هزینه مناسب، بازسازی کنیم؟

بازسازی چیست؟

به طور کلی، بازسازی به عملیات تخریب و ساخت دوباره منزل گفته می‌شود. عملیات بازسازی می‌تواند روشی مناسب برای کسانی باشد که قصد دارند منزلشان یک تغییر اساسی بکند. اما راهی جز جابجا کردن منزل خود ندارند. اولا برای خرید خانه می‌بایست هزینه بسیار زیادی را صرف نمود. ثانیا پیدا کردن بهترین منزل با شرایط اقتصادی ما و دسترسی های لازم برای ما، کاری مشکل است که حداقل ماه‌ها زمان می‌برد. اگر از دسترسی‌های محلی منزل خود راضی هستید، بهترین کار بازسازی خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنید.

ساخت یک ساختمان با کارکرد جدید می‌تواند کاری زمان‌بر و همین طور هزینه‌بر باشد که انجام آن سخت است. معماران و سازندگان ساختمان در طی سال‌ها دریافته‌اند که می‌توان ساختمانی با کارکرد خاص را از طریق بازسازی به ساختمان مد نظر خود تبدیل کرد. بازسازی منازل و ساختمان‌ها، می‌تواند برای تغییر کارکرد آن ساختمان، بهبود کارکرد آن و یا حتی نوسازی آن باشد. مجموعه‌ی دکوطرح در این بخش قصد دارد زیر بخش‌های مختلف بازسازی را عنوان کرده و شما را با هر یک آشنا سازد. با ما همراه باشید.

با بازسازی خانه، هزینه‌ها را تا مقدار زیادی پایین خواهید آورد و همچنین می‌توانید به طور کلی دکوراسیون و طراحی آن را تغییر دهید.

در دنیای امروز، هر ساختمان، کاربرد مخصوص به خود را دارد. برای مثال، اگر یک واحد به عنوان یک کلینیک پزشکی در نظر گرفته شود، تمهیدات لازم به آن کلینیک در واحد انجام می‌شود که قطعا این تمهیدات متفاوت از تمهیدات واحد تجاری یا اداری است.

اولین مرحله برای بازسازی خانه ، بازدید از منزل شماست. گروه مجرب دکوطرح با داشتن متخصصان معماری، برای مشاوره و بازدید رایگان از منزل شما همیشه در دسترس هستند. برای مشاوره و بازدید رایگان می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ | ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ تماس حاصل کرده و با متخصصان دکوطرح در تماس باشید.

مرحله بعد در بازسازی منزل ، برآورد هزینه‌هاست. شاید شما تنها بخواهید اتاق‌ها و آشپزخانه را تغییر دهید. شاید هم قصد دارید به طور کل همه خانه را عوض کنید. در چنین شرایطی با بیان کردن درخواست خود به گروه معماری، آن‌ها هزینه‌های احتمالی را برای شما برآورد می‌کنند تا شما نیز بتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

IMG 20210425 120546

بازسازی منزل یک پروژه بزرگ است که می‌تواند ساده شروع شود. صبح روز شنبه گوشه‌ای از موکت را جدا می‌کنید یا تصمیم می‌گیرید قسمتی از دیوار خانه را برداشته و فضای دو طرف را یکی کنید.

شش ماه بعد، این پروژه تازه‌سازی که با استفاده از تصورات و تجربیات خودتان آن را انجام داده‌اید، منجر به ریزش دیوارها ، تخته‌های کف و اتاق‌های خوابی خارج از کار و نامناسب شده است. اما خوبی بازسازی منزل این است که شما در نهایت متوجه خواهید شد که کار بسیار درست‌تری نسبت به عوض کردن منزلتان انجام داده اید.

یکی از موارد متداول در بازسازی، بازسازی ویلا می‌باشد. اکثر ما از ویلا تصوری خیلی خاص داریم، خانه‌ای لاکچری با استخر و سونای خاص. این تصور اشتباه نیست، اما همه ویلاها به این شکل نیستند. بیشتر ویلاهایی که در سطح شهرهای تفریحی و یا خارج شهرها وجود دارند، درست مانند خانه‌هایی هستند که ما همگی در آن‌ها زندگی می‌کنیم، حتی ممکن است کوچک‌تر باشند. چون کسی در آن‌ها زندگی دائمی می‌کند. اما به طور کلی، چه ویلای ما بزرگ باشد و چه کوچک، باید بهترین دکوراسیون و بهترین کاربری از سازه انجام شود.

شما می‌توانید یک و چند اتاق، یک آشپزخانه و سرویس بهداشتی را برای منزلتان در نظر بگیرید و بدون برآورد کردن فضا هرکدام از آن‌ها در قسمتی از خانه قرار دهید. اما آیا نمای زیبایی خواهد داشت؟

قبل از این که بخواهید بازسازی خانه خود را شروع کنید، بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید.

تصمیم بگیرید که خودتان این کار را انجام دهید یا افراد حرفه‌ای را استخدام کنید.

برنامه‌ای برای تأمین اعتبار پروژه خود تنظیم کنید. پروژه بازسازی منزل شما بیش از آن چه برایتان مهم است هزینه خواهد داشت. بنابراین بهترین کار این است که با طیف وسیعی از گزینه‌های بودجه روبرو شوید.

ارزش فروش مجدد را در نظر بگیرید.

با مدیریت پیمانکاران و خدمه کار راحت باشید.

برنامه صرفه‌جویی در هزینه‌های بازسازی را تدوین کنید.

مدت زمان تأیید مجوزهای ساخت بسیار طولانی است. مجوزهای برق و مجوزهای تخریب یا حصارکشی ممکن است چند روز بیشتر طول نکشد، اما پروژه‌های بزرگ شامل منطقه‌بندی، مانند ساخت یک خانه اضافی، ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد. برای آن برنامه‌ریزی کنید.

ایمنی و نظافت را جدی بگیرید.

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و پرسیدن سوالات خود درباره بازسازی منزلتان، با متخصصان گروه دکوطرح از طریق شماره‌های ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ | ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ در تماس باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.