کد مطلب: ۴۸۰۱۹۹

خبر جدید درباره بازگشایی شستا و وبصادر

خبر جدید درباره بازگشایی شستا و وبصادر

عصر امروز مدیر عامل شرکت بورس تهران توضیحات جدیدی را درباره زمان احتمالی بازگشایی دو نماد شستا و وبصادر اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماد شستا مدتی است که متوقف مانده و نماد وبصادر نیز دیگر نمادی محسوب می‌شود که مثل شستا، سهامداران آن منتظر خبر بازگشایی آن هستند.

در همین مورد عصر امروز مدیر عامل شرکت بورس تهران توضیحات جدیدی را درباره زمان احتمالی بازگشایی دو نماد شستا و وبصادر اعلام کرد.

مدیر عامل بورس به «بورس۲۴» گفته است : عدم تائید معاملات بانک صادرات به دلیل قیمت های نامتعارف و مداخله بازارگردان است و این که سهم روند طبیعی خود را طی نکرده است.

صحرائی اضافه کرد: این که نماد برای فردا آماده بازگشایی شود، مشخص نیست. به دلیل سنگین بود نماد و معامله بالایی که در روز جاری داشته، عدم تایید معامله ، اثر سنگینی روی سامانه معاملات دارد. این نماد فعلا متوقف می ماند تا کارهای عدم تایید به نتیجه برسد. شاید بازگشایی به جلسه معاملاتی فردا نرسد.

مدیر عامل شرکت بورس تهران در مورد بازگشایی نماد شستا هم گفت: تقریبا یک هفته تا مجمع شستا باقی مانده، اما طبق مقررات باید سهم بازارگردان موثر داشته باشد تا بازگشایی انجام شود.در صورت فراهم کردن رکن بازارگردان توسط سهامداران عمده و عملیاتی شدن آن ، این موضوع حتی میتواند قبل از مجمع نیز بازگشایی انجام شود.

وی یادآور شد: با سازمان تامین اجتماعی موافقت هایی صورت گرفته اما بین میزان، اجرایی کردن و بازارگردانی تا موافقت فاصله وجود دارد.

این مقام اجرایی بازار سهام توضیح داد: اعتماد مردم به عملکرد حقوقی‌ها کمرنگ‌تر شده، این باعث شده سمت عرضه سنگین‌تر شود، قطعا حقوقی‌ها در راستای وظایف دولتی و حاکمیتی و ملی خود، نقدشوندگی را در سهامشان فراهم می کنند، این یک الزام است. صیانت از دارایی‌های سهامداران باید انجام شود.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه شون خانوادگی سرطان بگیرن که مردم بد بخت کردن امین

  • ناشناس

    اصلا مگه مسئولين حرف مردم و درد بی‌پولی رو می‌فهمن؟شما تو این دنیا خوردین و بردین اون دنیا رو میخواین چیکار کنین؟ نفرین و آه این مردم رو چی؟ اینم میتونین بخرین بدبختی مون کم بود اینم روش لطفا پیامم رو حذف نکنید

    • ناشناس

      اگه اون دنیایی بود اونا چرا این دنیا رو ول نمیکنن؟

    • تقی

      به اون دنیا کاری ندارم ولی این شرکتهایی که اومدن تحلیل تکنیکها یاد میدن یا پالس میدن تو این بازار خیلی مسخره هستن باز یک عده میگن بدون آموزش اومدن تو بورس الان که همه سلاحها تو قرمز می چرخه تو این کشور هر چی بیاد کلا یک چیز دیگه تبدیل میشه

    • ناشناس

      اینها دنیای نقد رو برای خودشون خریدن، آخرت هم نسیه ای به مردم نوید دادن، ای وای بر ما

  • ناشناس

    ی چند روز مثبتش کنید ما سهاممونو رو بفروشیم با ضرر 50درصدی تف به اون که دفعه دیگه حتی نگاه به کلمه بورس هم بکنه

  • ناشناس

    مقصر خودومونیم طمع کردیم چندین ساله میخورن باز به اعتماد کردیم

  • Yadi

    عجب شعارهای قشنگی میدن بعضی ها ازدوستان جاتون گرم حرفی میزنید

  • ناشناس

    خدا وکیلی مردم رو هارو هفت شنبه فرض نکنید اگه چیزی نمیگن دلیل بر متوجه نشدن رفتار شما نیس واسه شما برگرداندن بازار از خوردن ی لیوان آب ساده تره شما قراره سهامی که به هزار تومن فروختی به مردم از مردم صد تومن خریداری کنی

  • ناشناس

    امروز اکثر نمادهای مهم رو دیدم هشتاد درصد حجم روزانه رو حقوقی خرید کرده بود آفرین به دولت و حمایت از مال مردم!!!!!!!

  • ناشناس

    راه حل فقط و فقط نرفتن تو صف فروش هستش که هر چی تیر بندازه دولت به خودش برگرده شما هر چی هم منفی خورده باشی تا نفروشی ضرری نکردی

  • ناشناس

    نفروشید،فقط خودفریبیه،صدرصدضررتابهار۱۴۰۰هم جبران نمیشه،اشتباه نکنید،

  • ناشناس

    از قدیم میگن کسی که خوابه میشه بیدار کرد کسی که خودشو زده به خواب نه .
    شما میایین اینجا برا کی مینویسین و ناله میکنید اخه ؟
    تو مملکت ما مسولین خودشونو به خواب زدن …