کد مطلب: ۴۴۱۸۸۸

روزنامه‌ها از ۲۳ فروردین به کیوسک‌ها باز می گردد

روزنامه‌ها از ۲۳ فروردین به کیوسک‌ها باز می گردد

کلیه نشریات چاپی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت از روز ۲۳ فروردین در سراسر کشور منتشر خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا درمورد نشر نسخه کاغذی رسانه ها؛

بی‌شک تلاش شبانه‌روزی همکاران رسانه‌ای در سطح ملی و استانی برای ایفای نقش موثر و پیشگام اطلاع‌رسانی در مقابله با کرونا بیش از گذشته نمایان شد و جا دارد از تلاش مستمر ۲۴ ساعته سربازان گمنام نظام اطلاع‌رسانی کشور درصحنه مقابله با کرونا تقدیر و تشکر بعمل آید.

به اطلاع می‌رساند با عنایت به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از روز ۲۳ فروردین در سراسر کشور کلیه نشریات چاپی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منتشر خواهند شد.

همچنین نظر به اهمیت و نقش موثر نسخه چاپی رسانه‌ها و هماهنگی بعمل آمده با مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهر تهران نیز که طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز ۳۰ فروردین اجرا می‌گردد چاپ نشریات شامل این محدودیت نخواهد گردید. روزنامه‌ها و نشریات چاپی می‌توانند از روز ۲۳ فروردین فرایند تولید چاپ و توزیع را آغاز کنند.

بدین ترتیب در کلیه نقاط کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب و رعایت کلیه جوانب برای پیشگیری از شیوع کرونا در مراحل تولید چاپ و توزیع توسط مدیران رسانه ها از روز ۲۳ اردیبهشت انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها و سایر نشریات بلامانع خواهد بود.

منبع: صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.