فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۶۷۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بهترین کیف‌پول‌های NFT کدام است؟

بهترین کیف‌پول‌های NFT کدام است؟

جنجال NFTها ادامه دارد و علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران هر هفته بیش از ۱۵۰۰۰ اثر NFT را معامله می‌کنند. در ادامه بهترین کیف‌پول‌های مناسب برای نگهداری این دارایی‌های دیجیتال معرفی می‌شود.

هستی میقاتی - به گزارش تجارت‌نیوز ، NFT یا توکن‌غیر‌قابل تعویض، گواهی مالکیت دیجیتالی غیرتکراری است. این نوع توکن‌ها منحصر به فرد و قابل تقسیم به واحد‌های کوچکتر نیستند. این دارایی‌های دیجیتال که اغلب به شکل آثار هنری مثل نقاشی، فایل صوتی و ویدئویی و گیف‌ها هستند، در طی سال‌های گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای نگهداری از این دارایی‌های دیجیتال، کاربران باید کیف‌پول‌هایی که قابلیت نگهداری NFT را در اختیار داشته باشند.

پول

متامسک

متامسک یک از والت‌های گرم مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است که به سازگاری با کاربر مشهور است و استفاده از آن برای کاربران بسیار ساده است. متامسک را می‌توان در دسکتاپ، تلفن همراه و یا به شکل افزونه در مرورگر نصب و استفاده نمود. در محیط کاربری این کیف‌پول بخشی به نگهداری و انتقال توکن غیر‌قابل تعویض اختصاص داده شده است. در حال حاضر تنها نسخه‌ی اندروید و ای‌اواس (IOS) متامسک از توکن غیر‌قابل تعویض پشتیبانی می‌کند. متامسک به کاربران پیشنهاد می‌کند که معاملات NFT خود را از پلتفرم Opensea انجام دهند.

با وجود اینکه کیف‌پول‌های گرم نسبت به کیف‌پول‌های سرد از امنیت کمتری برخوردار هستند، اما متامسک از زمان تاسیس در سال ۲۰۱۶، شاهد حمله‌ هکری عظیمی نبوده است و همواره به عنوان یکی از امن‌ترین کیف‌پول‌های گرم شناخته می‌شود. این کیف‌پول از سیستم بک‌آپ HD استفاده می‌کند و توسعه‌دهندگان به طور مداوم درحال بروزرسانی کد‌های متن باز آن هستند.

کوین‌بیس

کوین‌بیس یک کیف‌پول غیرمتمرکز است که تمام توکن‌های استاندارد ERC-20 را پشتیبانی می‌کند. این کیف‌پول گرم در سال ۲۰۱۲ و منظور ایجاد فضای معاملاتی مناسب ارزهای دیجیتال افتتاح شد. کوین‌بیس در افزونه گوگل کروم، اندروید و IOS قابل دسترسی است و استفاده از آن برای تازه‌کاران بسیار ساده است. کوین‌بیس به کاربران اجازه می‌دهد انتقال و دریافت NFTها را به کمک یوزرنیم‌ها به‌جای آدرس‌های عمومی کیف‌پول انجام دهند.

آلفا‌ والت

آلفا والت تنها از توکن‌های غیرقابل تعویض بر پایه‌ی اتریوم پشتیبانی می‌کند. این کیف‌پول، نرم‌افزار قابل استفاده در ویندوز و تلفن‌های همراه را دارد. این والت توانایی اتصال مستقیم به Opensea، CryptoKitties، Dragonereum و ChainZ Arena را دارد. آلفا والت اولین کیف‌پول اتریوم موبایلی است که از تکنولوژی امنیتی secure enclave استفاده می‌کند. این قابلیت، به کاربران امنیتی مشابه با کیف‌پول‌های سرد را می‌دهد.

تراست والت

این کیف‌پول شناخته شده از NFTهای شبکه اتریوم و بایننس پشتیبانی می‌کند. از این کیف‌پول گرم می‌توان برای معاملات NFT، دسترسی به بازی‌های Play to Earn و مالکیت آیتم‌های درون بازی استفاده کرد. دسترسی به امکانات این کیف‌پول از طریق نرم‌افزار موبایل امکان پذیر است و تراست برنامه‌ی دستکتاپ و یا افزونه‌ی مرورگر ندارد.

Ledger Nano-X

برخلاف کیف‌پول‌های قبلی که گرم بودند و اتصال اینترنت آنها همیشه برقرار است، لجر نانو ایکس یک کیف‌پول سخت افزاری و سرد است که قابلیت نگهداری از NFT را دارد. امنیت این کیف‌پول بسیار بالا است. طراحی این کیف‌پول سخت افزاری مشابه فلش مموری است و توانایی اتصال با بلوتوث و وای‌فای را دارد. برخلاف دیگر کیف‌پول‌های معرفی شده که هزینه‌ای برای نصب و استفاده ندارند، قیمت لجر نانو ایکس حدود ۱۴۰دلار است. یکی دیگر از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری لجر، Ledger Nano-S نام دارد که امکانات نسبتا مشابه با Ledger Nano-X را دارد ولی قیمت آن ۷۰ دلار است

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار