فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۲۳۲۴۶

خبر مهم برای دارندگان ریپل / یک پیش‌بینی از قیمت XRP

خبر مهم برای دارندگان ریپل / یک پیش‌بینی از قیمت XRP

شرکت خدمات ردیابی رمزارز وال‌آلرت این خبر را منتشر کرد که شرکت ریپل از سان‌فرانسیسکو مقدار خیره‌کننده دیگری از توکن‌های رمزنگاری‌شده وابسته به این شرکت (معادل یک میلیارد XRP) را آزاد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت خدمات ردیابی رمزارز وال‌آلرت این خبر را منتشر کرد که شرکت ریپل از سان‌فرانسیسکو مقدار خیره‌کننده دیگری از توکن‌های رمزنگاری‌شده وابسته به این شرکت (معادل یک میلیارد XRP) را آزاد کرده است. این آزادسازی برنامه‌ریزی شده XRP از سال ۲۰۱۷ و در ابتدای هر ماه جدید میلادی به صورت منظم اتفاق می‌افتد.

با آغاز ماه فوریه، ریپل یک میلیارد XRP دیگر را از سپرده برداشت کرده و این برداشت را در دو قسمت انجام داده است.

چند ساعت بعد از این آزادسازی، ریپل ۸۰۰-۹۰۰ میلیون توکن را قفل کرده و XRPهای آزاد شده را به سپرده می‌فرستد. ۲۰۰ میلیون توکن باقیمانده هم هزینه‌های عملیاتی محسوب می‌شود. با این کار با وجود اضافه شدن XRP بیشتر به کوین‌های درگردش، تاثیر منفی روی قیمت ریپل به وجود نمی‌آید.

ریپل که با ارزش بازاری حدود ۳۰ میلیارد دلار هشتمین ارز دیجیتال بازار به حساب می‌آید، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵٫۵ درصد رشد را تجربه کرده و قیمت آن از مرز ۰٫۶ دلار عبور کرده است. حجم شبانه‌روز گذشته این ارز هم بیش از ۲٫۵ میلیارد دلار بوده است.

XRP که در آوریل سال گذشته به ۱٫۸۵ دلار هم رسیده بود حالا نسبت به سقف تاریخی چهار سال پیش خود بیش از ۸۰ درصد ارزان‌تر معامله می‌شود.

تحلیل تکنیکال

مدتی است ریپل در محدوده ۵۴ تا ۶۵ سنتی در حال نوسان است. بعد از این که این ارز در عبور از سطح مقاومتی بالای سر خود ناکام ماند، حالا مجددا در محدوده رنج قرار گرفته است.

میانگین متحرک و RSI هم در محدوده اشباع فروش قرار دارند که نشانگر کار سخت این ارز دیجیتال برای صعود است. سطح ۵۴ سنتی سطحی حیاتی برای ریپل است و در صورت شکست این سطح، XRP می‌تواند تا ۵۰ سنت هم سقوط کند.

با این حال عبور ریپل از میانگین متحرک ۲۰ روزه (۶۶ سنت) می‌تواند اولین نشانه برای آغاز روند صعودی این ارز دیجیتال باشد.

مهمترین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار