فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۳۹۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شرکت Bakkt، سولانا و دو رمز ارز دیگر را از فهرست خود خارج می‌کند

شرکت Bakkt، سولانا و دو رمز ارز دیگر را از فهرست خود خارج می‌کند

به گزارش Fortune، شرکت سهامی بورس نیویورک، Bakkt، سولانا، پالیگان و کاردانو را به دلیل عدم قطعیت نظارتی از فهرست خود خارج می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند روز پس از آن که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرد این سه ارز رمزنگاری شده، از جمله سایر ارزها، اوراق بهادار هستند، Bakkt اقدام به حذف آن‌ها از لیست خود کرد.

Marc D'Annunzio، مشاور و دبیر کل Bakkt، در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد به خبرگزاری Fortune گفت، این شرکت اقدامات پیشگیرانه‌ای را اتخاذ خواهد کرد تا زمانی که شفافیت بیشتری در مورد فهرست بزرگ‌تری از کوین‌ها منتشر شود.

این اقدام Bakkt کمتر از یک هفته پس از انجام حرکت مشابه پلتفرم robinhood انجام شد. این شرکت همچنین بیان کرد که پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مذکور در تاریخ 27 ژوئن پایان خواهند یافت.

پیگیری SEC

SEC در تاریخ 5 ژوئن از بایننس و مدیر عامل آن Changpeng Zhao به دلیل بی‌توجهی آشکار به قوانین اوراق بهادار، از جمله فعالیت غیرقانونی و به‌نوعی کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران، شکایت کرد.

یک روز پس از شکایت بایننس، SEC از کوین بیس نیز شکایت کرد و همچنین بیان کرد که این صرافی به طور غیرقانونی پلتفرم خود را بدون ثبت نام در این آژانس اداره می‌کند. این رگولاتور همچنین صرافی بزرگ رمز ارز ایالات متحده (کوین بیس) را به دلیل پیشنهاد و فروش ثبت نشده اوراق بهادار نیز متهم کرد.

حذف سولانا، پالیگان و کاردانو

در هر دو این اتهامات، SEC اذعان داشت، سولانا، پالیگان و کاردانو اوراق بهادار هستند. گری گنسلر، رئیس SEC نیز گفته است که بیشتر ارزهای رمزنگاری شده اوراق بهادار هستند. این موضوع در حالی است که بیشتر این ارزها در صرافی‌های رمز ارزی معامله می‌شوند.

گنسلر این موضع خود را در کنفرانس جهانی بورس و فین‌تک پایپر سندلر، در تاریخ 8 ژوئن نیز تکرار کرد. گنسلر همچنین بیان کرد، صرف دیجیتالی بودن، این دارایی‌ها را از بخش‌های بزرگ بازارهای سرمایه که در آن اوراق بهادار و ارزهای دیجیتال قرار دارند، متمایز نمی‌کند.

جی کلیتون، رئیس سابق SEC نیز ظاهراً دیدگاهی نزدیک به گنسلر دارد. کلایتون در صحبت‌های اخیر خود گفته بود: من این موضوع را برای مدت طولانی گفته‌ام، فکر می‌کنم بازار کریپتو تکامل یافته است، اما بسیاری از توکن‌هایی که به صورت نقدی فروخته می‌شوند، اگر نگوییم همه آن‌ها، اما اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها در دسته اوراق بهادار آمریکا قرار می‌گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار