فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۱۵۱

مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی:

۹۳.۵ درصد بزرگسالان ایرانی به سیستم بانکی دسترسی دارند

93.5 درصد بزرگسالان ایرانی به سیستم بانکی دسترسی دارند

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با عنوان «کنگره ملی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف بررسی نقش رضایتمندی مشتری و تکریم صدای مشتری در جهت ترغیب به خرید تولیدات داخلی» طی هفته جاری برگزار شد. در این نشست مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، گفت: 93.5 درصد بزرگسالان ایرانی به سیستم بانکی دسترسی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در کنگره ملی جهش تولید با مشارکت مردم با هدف بررسی نقش رضایتمندی مشتری و تکریم صدای مشتری در جهت ترغیب به خرید تولیدات داخلی که طی هفته جاری برگزار شد، هر یک از سخنرانان به تجارب و اطلاعات خود درباره چگونگی تحقق شعار سال پرداختند.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی به عنوان یکی از سخنرانان این نشست، اقدامات بانک مرکزی در راستای مشارکت مردم در جهش تولید را شرح داد و گفت: طبق آمار ۹۳.۵ درصد از افراد بزرگسال ایرانی به سیستم بانکی دسترسی دارند که در مقایسه با کشورهای منطقه، بیشترین میزان است.

مهران محرمیان ادامه داد: به عبارتی چنین دسترسی بالایی به سیستم بانکی تنها در کشورهای اروپای غربی و آمریکا وجود دارد که نشان می‌دهد بانک مرکزی در این مورد مسیر درستی را طی کرده است. 

آن‌طور که او اعلام کرد، ۴۰ میلیارد تراکنش به طور سالانه، ۴۰۰ میلیون تراکنش به صورت روزانه و حدود ۹۸ درصد از خدمات بانکی به صورت بانکداری الکترونیک انجام می‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.