به گزارش تجارت نیوز، عضو شورای عالی بورس در خصوص واریز مرحله سوم سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
بهمن عبداللهی عضو شورای عالی بورس در خصوص زمان تقسیم سود عدالت گفت: بحث اصلی درباره تقسیم سود سهام عدالت آن است که این سود به حساب متقاضیان واریز نشود چراکه با توجه به کم بودن مبلغ چندان فایدهای برای مردم ندارد.
وی ادامه داد: ارزش سهام عدالت سال آینده از ۸۵ همت به ۱۳۰ همت میرسد در حالیکه این میزان را میتوان جهت سرمایهگذاری و خرید سهام دولت هزینه کرد تا با تقویت پرتفوی، سهامداران از منافع آن استفاده کنند؛ در حالیکه اصل تقسیم سود کار عاقلانهای نیست.
او بیان کرد: ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهام تاکنون وصول شده است و تقسیم سود سهام عدالت منتظر ۵۰۰ میلیارد تومان مپنا نیست چراکه این رقم مبلغ چندانی نیست که بخواهیم معطل آن شویم.
عبدالهی گفت: منتظر تصمیم شورای عالی بورس در خصوص تقسیم سود سهام عدالت هستیم و در اولین جلسه شورای عالی بورس این موضوع بررسی میشود.
بجا مردم برا سود و حق مردم هم میخان تصمیم بگیرند .
مسیولین گویا سویس زندگی میکنن و نمیدونن مردم محتاج نون شب موندن و خیلی ها همین سود ناچیز براشون حکم ابرو و حیقیت داره و منتظرن خرج نون شب بشه تا کمتر شرمسار خانواده بشن
پول مردم بدید همین امشب حیله گری تا کی
اینا چه کسانی هستند ،برای پول مردم که بیش از۸ماهه درحسابشان هست تصمیم میگیرند؟! مگه مملکت صاحاب نداره یا شایدم پولها در جاهایی دیگه هاپولی شده توسط همین صاحبان مملکت که هیچکی جرات نمیکنه چیزی بگه! درضمن مپنا اون۵۰۰میلیاردش، بیش ازدوهفته پیش پرداخت کرده!!!