خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۳۸۷۸

نظر مسافران قبلی درباره آژانس مسافرتی ایوار و تور اروپا

نظر مسافران قبلی درباره آژانس مسافرتی ایوار و تور اروپا

وقتی که تصمیم به شرکت در یک تور مسافرتی می‌گیریم، آژانس‌های مسافرتی بیشماری را می‌توانیم انتخاب کنیم که هر روز در آگهی‌های تلویزیونی، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و بیبلوردهای خیابان، خود را برترین ارائه دهنده خدمات سفر و گردشگری می‌نامند.

اگر خود تجربه استفاده از محصولات گردشگری را نداشته باشیم، شاید قابل اطمینان‌ترین راه، توصیه سایرین باشد. عموما تعریف یا انتقاداتی که از زبان استفاده‌کنندگان عام یک محصول به گوش می‌رسد، بهترین راهنمایی محسوب می‌شود زیرا علاوه‌بر اینکه شخص، خود به صورت مستقیم استفاده از یک محصول یا خدمت را تجربه کرده و این راهنمایی را به صورت دسته اول به ما منتقل می‌کند؛ معرفی یک محصول برای اشخاص بیرون سازمانی، تقریبا هیچ منفعت مادی ندارد و صرفا در راستای کمک به انتخاب سایر مصرف‌کنندگان بیان می‌شود. این امکان در سایت‌های فروشگاهی نظیر دیجیکالا قابل دسترس است و احتمالا قبل از خرید یک کالا، حتما نگاهی به نظر خریداران قبلی می‌اندازیم اما چطور به نظر و دیدگاه مسافران آژانس‌های مسافرتی دسترسی داشته باشیم؟

۱٫ نظرات منتشر شده در وبسایت

آژانس‌های مسافرتی معتبری مانند ایوار ، نظر مسافران قبلی خود را بر روی وبسایت خود (بدون دخل و تصرف) منتشر می‌کند. تمامی مسافران ایوار که از خدمات تورهای انفرادی و گروهی این شرکت استفاده می‌کنند، بعد از سفر می‌توانند به وبسایت ایوار بروند و نظر مثبت یا منفی خود را برای سایرین به ثبت برسانند.

ایوار نیز با شبکه اتوماسیون خود از طریق کد ملی مسافر، صحت حقیقی بودن دیدگاه و مسافر را بررسی می‌کند و در صورت تایید، این نظرات را بدون کم و کاست در یک صفحه جامع به نام «دیدگاه مسافران ایوار» و همینطور در صفحه همان محصول منتشر می‌نماید. تا امروز بیش از هزار دیدگاه بر روی وبسایت ایوار به ثبت رسیده است که بخش اعظم آن مربوط به تورهای اروپاست . از این بین بیش از ۹۶ درصد تورهای ایوار را عالی و خیلی خوب دانسته‌اند. ۱٫۵ درصد متوسط و کمتر از ۱ درصد تورهای این آژانس را ضعیف ارزیابی کرده‌اند.

01 4

اما اگر مثل ایوار، دیدگاه مسافران بر روی وبسایت قرار نداشت چطور؟

۲٫ کامنت‌های شبکه اجتماعی

با گسترش شبکه‌های اجتماعی، همه‌ی محصولات و خدمات وارد «اتاق شیشه‌ای» شده‌اند که هر لحظه توسط کاربران یا مصرف‌کنندگان قابل نقد و بررسی هستند. اگر کامنت‌های فیک را فاکتور بگیریم، بسیاری از مسافران، در صفحه شبکه‌های اجتماعی یک شرکت، نظر خود درباره محصول ارائه شده را بیان می‌کنند. مشاهده تعداد و کیفیت کامنت‌های یک پست مربوط با محصول آژانس، گزینه‌ی مطمئنی به حساب می‌آید. شاید حتی بتوانید با ارتباط گرفتن مستقیم، این نظرات را صحت سنجی کنید و انتخاب بهتری را داشته باشید.

02 5

  1. نظرات در سایر وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها

دو راه نخست شاید راه‌های قابل اعتماد‌تری نسب به این شیوه باشد. تقریبا تمام آژانس‌های مسافرتی معتبر، در اکثر اپلیکیشن‌های مسیریابی (نظیر بلد یا حتی گوگل مپ) یک پروفایل دارند که قابل امتیاز دهی‌ است. مشاهده این پروفایل‌ها نیز شما را می‌تواند در انتخاب بهتر راهنمایی کند. اگرچه نمی‌توان به حقیقی بودن این دیدگاه‌ها مطمئن بود، اما غالبا نباید اختلاف معناداری با سایر دو راه اول داشته باشد. همینطور بعضی وبسایت‌های جامع با ساخت صفحاتی، امکان رتبه‌سنجی دفاتر مسافرتی را مهیا کرده‌اند.

اگر هیچکدام از راه‌های بالا قابل استفاده نبود؟

اگر از یک مجموعه‌ی معتبر بخواهید پکیج تور خود را خریداری کنید، قطعا در مراحل بالا به جواب خود خواهید رسید. اما اگر هیچ کدام از راه‌های بالا خیال شما را مطمئن نکرد؛ پیشنهاد می‌کنیم که در مرحله اول حضوری به دفتر آژانس مسافرتی سر بزنید، محیط آژانس و نوع برخورد پرسنل در خیلی مواقع، نشان دهنده کیفیت یک آژانس مسافرتی است. بروشور‌های سال‌های گذشته نیز تا حدی می‌تواند خیال شما را از بابت سابقه‌ی‌ یک آژانس مسافرتی در ارائه یک محصول خاص راحت کند.

تورهای ایوار، از نوع اروپایی

شرکت خدمات مسافرتی ایوار در سال ۱۳۸۱ و بر پایه اجرای تورهای گروهی اروپا بنیان نهاده شد. ایوار اولین مجری تورهای زمینی اروپا از ایران به حساب می‌آید و از همان زمان، سال به سال کاستی‌های خود را رفع کرده تا امروز علاوه بر اعتبار بالا در نزد سفارتخانه‌ها در جهت اخذ ویزای شینگن، یک سفر آرام و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. پیشنهاد می‌کنیم سری به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com بزنید و از برنامه‌ تورهای اروپایی مطلع شوید؛ شاید بهانه خوبی باشد تا نگاهی هم به نظرات مسافران سال‌های گذشته ایوار بی‌اندازید.

همینطور می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰ تماس گرفته و آخرین اطلاعات، مدارک و قیمت‌های تورهای خارجی را از کارشناسان این مجموعه کسب نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.