فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۷۱۳۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ / سکه امامی ۴۶ میلیون تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ / سکه امامی 46 میلیون تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ همراه با افزایش اونس جهانی طلا و صعود قیمت دلار به کریدور ششم با رشد در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. به طوری که تمامی قطعات سکه به کانال بالاتر صعود کردند یا آماده صعود شدند. قیمت طلا نیز با افزایش قیمت، جای پای خود را در کانال 3.8 میلیونی محکم کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ در پی افزایش قیمت اونس جهانی طلا و ماندگاری در منطقه ۲۶۰۰ دلاری و همراه با جهش دلار به کریدور ششم، در روند صعودی بازگشایی شد. به طوری که بسیاری از قطعات سکه در کانال بالاتر نشستند و سکه امامی که روز گذشته در سقف کانال ۴۴ میلیونی قرار گرفته بود، امروز به بیش از ۴۶ میلیون تومان رسید!

شایان ذکر است قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش همراه شده و با رقم ۲۶۲۹ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نیز با توجه به بالا رفتن تنش‌ها در منطقه افزایشی شد و یک کریدور بالاتر نشست. گفتنی است قیمت دلار در معاملات پشت‌ خطی روز گذشته در کریدور ششم معامله می‌شد و به این ترتیب امروز با رشد نزدیک به  هزار تومانی، بار دیگر به کریدور ششم صعود کرده است.

 سکه و طلا ۳ مهر

گرم نقره ۶۰ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۲۲ سنت افزایش، روی رقم ۳۰ دلار و ۹۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۸۰ تومان افزایش، گرمی ۶۰ هزار و ۱۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی کانال ۴۰ میلیونی را فتح کرد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی بود. به طوری که تمامی قطعات به کانال بالاتر صعود کردند یا آماده صعود به کانال بالاتر شدند. قیمت سکه امامی با یک میلیون و ۸۰ هزار تومان افزایش، در کانال ۴۶ میلیونی نشست و با رقم ۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی، کانال ۴۰ میلیونی را فتح کرد و روی رقم ۴۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۶۰۰ هزار تومان افزایش به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت ربع سکه نیز با ۴۵۰ هزار تومان افزایش، در سقف کانال فعلی قرار گرفت و با رقم ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلای دست دوم به کانال ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی صعود کرد

قیمت طلا امروز صعودی و با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته بازگشایی شده است. به طوری که طلای دست دوم را در کانال سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی نشانده و طلای ۱۸ عیار را در همین کانال تثبیت کرده است. هر مثقال طلا با ۹۹ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۶ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۸۷۲ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۲ هزار و ۳۲۳ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۸۲۰ هزار و ۶۸۲ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۵۹۶ هزار و ۴۲۰ تومان، سکه بهار آزادی ۱۹۵ هزار تومان، نیم ‌سکه ۳۹۳ هزار تومان، ربع سکه ۳۴۷ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۹۹ هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.