فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۰۴۲

«تجارت نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / تتر ۶۳ هزار و ۶۵۰ تومان شد

قیمت دلار امروز ۲۵ مهر 1403 /  تتر ۶۳ هزار و ۶۵۰ تومان شد

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۵۰ تومانی بار دیگر به میانه کانال سوم از کریدور ششم نزدیک شد. نوسانات محدود اسکناس دلار با حمایت بازارساز طی روزهای اخیر اتفاق افتاده است. معامله‌گران قیمت دلار را در روند رنج می‌دانند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار در شروع به کار بازارها در پنجمین روز هفته با رشد ۵۵۰ بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش به میانه کانال سوم از کریدور ششم نزدیک شده است.

Screenshot 2024-10-16 at 11.55.57 AM

معامله‌گران نوسانات محدود قیمت دلار را عادی می‌دانند و معتقدند بازارساز تلاش دارد با ارزپاشی مانع رشد قیمت اسکناس دلار شود.

بررسی بازار ارز حکایت از تعادل در عرضه و تقاضا دارد. عمق معاملات چندان زیاد نیست و افزایشی‌های بازار ارز نیز چندان امیدی به رشد قیمت دلار تا نیمه‌‌های آبان ندارند.

تتر پابه‌پای دلار گران شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۱۲۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۳ هزار و ۶۵۰  تومانی قرار گرفت و رشد ۵۰۰ تومانی داشت. این ارز دیجیتال امروز ۱۵۰ تومان از قیمت دلار گران‌تر معامله شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۲ هزار و ۹۰۰ تومانی معامله شد و رشد ۶۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۹ هزار و ۴۰ تومانی ایستاد و رشد ۳۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۱۸۶ تومانی عرضه شد و رشد ۷۴ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۸ هزار و ۳۰۲ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۱۸ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.