کد مطلب: ۵۰۸۳۱۳

برترین سایت‌های استخراج ابری بیت کوین در سال ۲۰۲۱

برترین سایت‌های استخراج ابری بیت کوین در سال ۲۰۲۱

در بحث استخراج ابری کاربر دیگر نیازی به خرید هیچ‌گونه تجهیزات استخراج یا پرداخت هزینه اجاره محل، قبوض برق و یا لوازم نگهداری و خنک کننده نخواهد داشت. بلکه کلیه این موارد را به صورت ماهیانه یا سالیانه از یک شرکت اجاره می‌کند و شرکت مکلف می‌شود در مدت اجاره کلیه یا بخشی از بیت کوین استخراجی (یا هر ارز دیجیتال دیگری) را به کاربر پرداخت نماید.

استخراج ابری یکی از شاخه‌های پر ریسک در صنعت استخراج بیت کوین است.

سال‌ها پیش زمانی‌که بیت کوین هنوز جوان‌تر بود استخراج بیت کوین به راحتی از خانه و با تجهیزات ساده خانگی امری ساده و پر سود بود ولی با گذشت زمان و بزرگتر و پیچیده‌تر شدن شبکه بیت کوین و سخت شدن محاسبه‌های مربوط به آن، استخراج بیت کوین هم با تغییرات فراوانی همراه بود، حالا دیگر به تجهیزات پیشرفته‌تر در حجم بسیار بزرگتری برای استخراج بیت کوین نیاز است.

در کنار آن هزینه‌های جانبی استخراج بیت کوین مانند هزینه برق، هزینه محل نگهداری تجهیزات و از همه مهم‌تر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بسیار بزرگ جهت استخراج بیت کوین، این امر را برای افراد عادی و یا حتی برای شرکت‌های کوچک بسیار سخت نموده است.

در این میان شرکت‌های بزرگی که در این زمینه فعالیت می‌کنند اقدام به اجاره بخش‌هایی از سخت‌افزارهای استخراج خود به مردم عادی نموده‌اند که بیشتر با نام شرکت‌های استخراج ابری شناخته می‌شوند و دلیل آن عدم نیاز به تجهیزات خواص برای استخراج می‌باشد. شاید این سوال پیش بیاید که چرا شرکت‌ها چنین اقدامی را انجام می‌دهند در حالی که می‌توانند این حجم را شخصا جهت استخراج بیت کوین استفاده نموده و سود حاصل از آن را خود استفاده کنند.

پاسخ این سوال ساده است، این شرکت‌ها بستری را برای اجاره تجهیزات تولیدی خود فراهم می‌کنند و از این طریق سود مناسبی را از مشتریان خود دریافت می‌کنند و همین‌طور کلیه هزینه‌های اجاره تجهیزات را در ابتدای کار از مشتری دریافت می‌کنند. همین‌طور اکثرا بخشی از قدرت (Power) مورد استفاده این شرکت‌ها به خودشان اختصاص پیدا می‌کند و به همین دلیل بسیاری از این شرکت‌ها جزو نهنگ‌ها (مالکان مقادیر بسیار زیادی بیت کوین) محسوب می‌شوند.

در بحث استخراج ابری کاربر دیگر نیازی به خرید هیچ‌گونه تجهیزات استخراج یا پرداخت هزینه اجاره محل، قبوض برق و یا لوازم نگهداری و خنک کننده نخواهد داشت. بلکه کلیه این موارد را به صورت ماهیانه یا سالیانه از یک شرکت اجاره می‌کند و شرکت مکلف می‌شود در مدت اجاره کلیه یا بخشی از بیت کوین استخراجی (یا هر ارز دیجیتال دیگری) را به کاربر پرداخت نماید.

از طرفی این کار مسیر را برای سودجویان نیز هموار کرده است، سودجویانی که با راه‌اندازی سایت‌های جعلی اقدام به دریافت سرمایه مردم کرده و پس از مدتی ناپدید می‌شوند.

در این مقاله سعی شده ۵ شرکت برتر در زمینه استخراج ابری در دنیا را به شما معرفی کنیم، شرکت‌هایی که در حال فعالیت هستند و برای سرمایه‌گذاری در این زمینه قابل اعتماد محسوب می‌شوند.

1qwsd 3

Hashflare

مزایا:

  • ارائه ارزهای دیجیتال مختلف جهت استخراج
  • ثبت نام ساده و بدون نیاز به ارائه مدارک شناسایی
  • پنل ساده

معایب:

  • ارائه قراردادهای محدود
  • خاموش نمودن تجهیزات در زمان کاهش زیاد قیمت
  • مشکل در خروج بیت کوین در حال حاظر
  • پر شدن سریع ظرفیت

شرکت HashFlare در سال ۲۰۱۳ اقدام به فعالیت نمود. این شرکت در وب‌سایت خود به شما اجازه استخراج ارزهای مختلفی از جمله Bitcoin, Litecoin, Ethereum, ZCash را میدهد.

متاسفانه از سال ۲۰۱۸ این شرکت اجازه خروج بیت کوین را به کاربران خود نمی‌دهد به این دلیل که از سال فوق تا پایان سال ۲۰۲۰ تراکنش‌های بیت کوین این شرکت هنوز تایید (Confirm) نشده‌اند.

در حال حاضر کلیه پلن‌های استخراج این شرکت فروش رفته و باید منتظر اضافه نمودن تجهیزات جدید جهت قبول مشتریان جدید باشیم.

برای دسترسی به وب‌سایت این شرکت می‌توانید به آدرس www.hashflare.io مراجعه نمایید.

2wsdc

Bitcoin Pool

مزایا:

  • فعالیت به صورت رسمی و قانونی
  • دارای نرم افزار موبایل
  • دارای بالاترین حجم پرداخت در میان سایر شرکت‌ها

معایب:

  • بسته شدن کلیه پلن‌های فروش در حال حاضر
  • نامناسب برای سرمایه‌گذاران کوچک به دلیل قیمت بالای پلن‌ها
  • دریافت هزینه روزانه بابت نگهداری

سایت Bitcoin Pool به صورت مستقیم توسط Bitcoin.com ارائه شده است و تبلیغات آنها بر این پایه است که بیشتر میزان پرداخت را در میان سایر رقیبان خود دارند.

ثبت نام در این سایت ساده بوده و از طریق اپ موبایل نیز می‌توانید روند فعالیت خود و میزان استخراج خود را مشاهده نمایید.

متاسفانه حداقل پلن ارائه شده در این سایت به نسبت سایت‌های دیگر حجم بیشتر و گران‌تری را داراست پس برای خرید حداقل پلن در این سایت حداقل به ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ دلار نیاز خواهید داشت که به صورت یک قرارداد شش ماهه ارائه می‌شود.

برای ورود به سایت این شرکت میتوانید به آدرس mining.bitcoin.com مراجعه نمایید.

3edc 1

Hashnest

مزایا:

  • پشتیبانی شده توسط Bitmain
  • دارای Data Center قابل تایید

معایت:

  • به ندرت حجم یا پلنی برای اجاره ارائه می‌دهد

این سایت در سال ۲۰۱۴ با پشتوانه شرکت Bitmain تاسیس گردید، این شرکت بیشتر در زمینه تولید تجهیزات استخراج ASIC فعالیت دارد.

با اینکه شرکت اصلی در کشور چین قرار دارد ولی بسیاری از مزارع استخراج بیت کوین آن در کشورهای دیگر در حال فعالیت هستند.

دقت کنید که اگر درآمد روزانه شما از هزینه نگهداری روزانه شما در این سیستم برای مدت ۱۰ روز پایین‌تر باشد این سایت قرارداد شماره به صورت یک‌طرفه لغو خواهد کرد.

برای ورود به این سایت می‌توانید به آدرس www.hashnest.com مراجعه نمایید.

4rfvgb

STHash

مزایا:

  • پشتیبانی از پلن‌های ارزان و حجم‌های پایین
  • ارائه مقدار کمی Hashrate به عنوان هدیه
  • دارای شرکت ثبت شده
  • هزینه نگهداری روزانه بر روی پلن‌ها حساب شده است

معایب:

  • عدم ارائه پلن‌های پر قدرت جهت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ
  • پشتیبانی تنها از دو ارز دیجیتال

این شرکت در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را در کشور لیتوانی آغاز نموده و تا سال ۲۰۱۹ به صورت محدود فعالیت خود را ادامه داده و با گسترش مزارع خود اقدام به ارائه خدمات به صورت عمومی نموده است.

محل فعالیت این شرکت و مزارع آن در اروپای شرقی و غرب روسیه می‌باشند و طبق ادعای این شرکت دفاتر جدیدی در کشور انگلستان پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا راه‌اندازی کرده است.

برای ورود به سایت فوق به آدرس www.sthash.com مراجعه نمایید.

Eobot

مزایا:

  • دارای محاسبه‌گر سود دریافتی

معایب:

  • اطلاعات زیادی در مورد مالکان این شرکت وجود ندارد

این شرکت در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را در آمریکا آغاز نموده است ولی متاسفانه مالکان آن تصمیم گرفتند که هویت خود را ناشناس نگه دارند.

این سایت امکانات امنیتی خوبی را جهت ثبت نام در اختیار شما قرار می‌دهد ولی برای خرید خدمات به امکانات محدودی دسترسی خواهید داشت.

برای ورود به این سایت می‌توانید از آدرس www.eobot.com استفاده نمایید.

موارد گفته شده در بالا از میان صدها سایت استخراج ابری انتخاب شده اند و بر اساس گزارش‌های ثبت شده سایت‌های فوق به درستی در حال فعالیت می‌باشند.

نویسنده : هومن شایانی

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.