کد مطلب: ۲۰۹۶۷۴

برخورداری ۹۹ درصدی جمعیت شهری کرمانشاه از گاز

برخورداری 99 درصدی جمعیت شهری کرمانشاه از گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: 99 درصد جمعیت شهری و 61 درصد جمعیت روستایی استان هم‌اکنون از نعمت گاز برخوردار هستند.

سیروس شهبازی، اظهار کرد: 536 هزار مشترک گاز در سطح استان داریم که این تعداد در 27 شهر و یک هزار و 40 روستا ساکن هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها یکی از اولویت‌های شرکت گاز بوده است، گفت: از مجموع 536 هزار مشترک یا خانواری که از نعمت گاز برخوردارند، 81 هزار و 400 نفر آن‌ها در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

شهبازی یادآوری کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، بیش از 310 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و می‌تواند گفت به طور میانگین هر روز یک روستا به شبکه گاز سراسری وصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: تنها در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال 195 طرح گازرسانی با اعتبار 780 میلیارد ریال افتتاح و زمینه برخورداری 21 هزار خانوار از نعمت گاز فراهم شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در بحث طرح‌های گازرسانی هزینه شده است، گفت: در ماه پایانی سال نیز 500 میلیارد ریال دیگر در این زمینه هزینه خواهد شد.

شهبازی یادآوری کرد: به زودی زمینه برخورداری 127 روستا با هشت هزار و 146 خانوار از نعمت گاز فراهم می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، همچنین از در دست اقدام بودن گاز رسانی به 550 روستا خبر داد و گفت: تا پایان دولت آقای روحانی این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت یک هزار و 703 روستای بالای 20 خانوار جمعیت زندگی می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.