کد مطلب: ۴۷۵۵۹۴

بهترین سنگ ساختمانی را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین سنگ ساختمانی را از کجا تهیه کنیم؟

گروه کالاساخت مجموعه‌ای بزرگ از مصالح ساختمانی است که انواع مختلف از سنگ‌های ساختمانی را با فرآوری‌های متنوع برای شما همراهان عزیز گرد هم آورده است.

امروزه مصالح ساختمانی بسیار مختلفی در صنعت ساخت‌وساز موجود می‌باشد که هر کدام از ویژگی‌ها و کاربری‌های مختلفی برخوردار می باشند. یکی از انواع مصالح ساختمانی که قدمتی چندین هزار ساله دارد و هم اکنون نیز دارای جایگاه بسیار بالایی در این صنعت می‌باشد، سنگ ساختمانی است.

سنگ ساختمانی چیست؟

اگر بخواهیم سنگ ساختمانی را در یک جمله تعریف کنیم، می‌توانیم بگوییم سنگ ساختمانی، جسمی است طبیعی که از اجتماع یک یا چند کانی تشکیل شده و در اندازه دلخواه برش داده می‌شود و می‌توان آن را در انواع مختلف سابیده شده، آنتیک، کات بروکن، تیشه‌ای و … فرآوری نمود. سنگ‌های ساختمانی بر حسب کانی‌ها و نحوه تشکیلشان دارای انواع بسیار متنوعی هستند و در کشور ایران از معادن متعددی برخوردار می‌باشند.

بیشترین فرآوری سنگ ساختمانی در کشور ایران، مربوط به استان اصفهان است و به همین دلیل می‌باشد که اصفهان، به مهد سنگ ایران شهرت دارد. گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت نیز در این استان و در شهرستان نجف آباد واقع شده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، از اکثر استان‌ها می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. علاوه بر همه اینها استان اصفهان دارای پتانسیل‌های بالایی در زمینه استخراج، تولید و برش سنگ می‌باشد و با داشتن نیروهای ماهر و مدیران با سابقه درخشان توانسته است جایگاه ویژه‌ای در سنگ ایران را به خود اختصاص دهد.

همان‌طور که اشاره نمودیم سنگ‌های ساختمانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشند که در بین آنها سنگ اصفهان در سه قالب کلی سنگ تراورتن و سنگ گرانیت به فروش می‌رسد.

گروه کالاساخت مجموعه‌ای بزرگ از مصالح ساختمانی است که انواع مختلف از این سنگ‌ها را با فرآوری‌های متنوع برای شما همراهان عزیز گرد هم آورده است. در میان انواع سنگ‌ها، امروزه تراورتن‌ها به پرفروش‌ترین و پر کاربردترین سنگ‌های ساختمانی تبدیل شده‌اند و به دلیل قیمت مناسب و طرح‌های بسیار مختلفی که دارند همواره یکی از گزینه‌های اولیه برای خرید سنگ نما داخلی و خارجی ساختمان می‌باشند.

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن از دسته سنگ‌های آهکی و متخلخلی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است و حفره‌های روی آن‌ نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند. بافت متخلخل این سنگ باعث ایجاد خاصیت عایق صوتی و حرارتی و علاوه بر آن چسبندگی بالا می‌شود که این چسبندگی خود به دلیل نفوذ دوغاب سیمان در این فضاهای متخلخل می‌باشد.

سنگ تراورتن دارای رنگ‌های متنوعی است و این تنوع رنگ در انواع آن به دلیل اختلاف ترکیبات موجود هنگام رسوب‌گذاری در عناصرش می‌باشد. علت محبوبیت سنگ تراورتن در چند سال اخیر وجود ویژگی‌های مثبت فراوان و تنوع بسیار زیاد در آن است. این تنوع در سنگ‌های تراورتن سبب تنوع در قیمت سنگ نیز می‌گردد که سبب می‌شود تا افراد با بودجه‌های متفاوت بتوانند از انواع این سنگ‌ها بهره‌گیری نمایند.

در سایت مجموعه کالاساخت نیز شما می‌توانید شاهد تنوع سنگ‌های تراورتن باشید به طوری که ما این سنگ‌ها را در دو بخش مجزاء تراورتن سفید و تراورتن رنگی دسته‌بندی نموده‌ایم تا بتوانید انتخابی راحت‌تر داشته باشید.

با توجه به اینکه بعضی از سنگ‌های تراورتن شبیه به هم هستند و تنها در گزینه‌های محدودی با یکدیگر تفاوت دارند، برخی از مراجع فروش سنگ و سنگ‌بری‌ها از عدم اطلاعات کافی افراد سوءاستفاده می‌نمایند و محصولات مشابه سنگ‌های برند را با همان قیمت بالا به خریداران می‌فروشند. به همین دلیل است که ما در کالاساخت به شما پیشنهاد می‌دهیم، ابتدا با ویژگی‌های هر یک از این سنگ‌ها آشنایی یابید و از مرجع انتخابی خود نیز اطمینان حاصل کنید، سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.

گروه کالاساخت با ارسال بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات به سراسر کشور و بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصی همچون دانشگاه سمنان، دانشگاه ایلام، دانشگاه نیروی دریایی، هتل‌سازی‌های کیش، نفت بوشهر، گاز تهران و … توانسته است، نظر بسیاری از مشتریان را جلب نموده و اعتماد آنها را در پی داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین سنگ تراورتن مناسب برای نمای ساختمان کدام است ؟

    • ناشناس

      سنگ های تراورتن از بهترین نوع سنگ نما هستند که معروفترین آنها به سنگ عباس آباد می توان اشاره کرد

  • ناشناس

    قیمت گذاری سنگها بر چه اساسی هست ؟

    • ناشناس

      بر اساس نوع (کیفیت – ساب – برش – نوع سنگ – معدن ) قیمت گذاری می شود .

  • ناشناس

    نجف آباد؟
    عزیزم بزرگترین بازار سنگ اصفهان محمود آباده چه کیفیت چه فروش

  • ناشناس

    ادرس دفتر یا مغازه رو لطف کنید