کد مطلب: ۷۲۹۱۰۵

بهترین هتل‌های استانبول از لوکس تا ارزان

بهترین هتل‌های استانبول از لوکس تا ارزان

استانبول همواره یکی از مقاصد جذاب خارجی در میان ایرانیان بوده و هست. این شهر نه تنها در میان ایرانیان که برای گردشگران خارجی دیگر نیز جذابیت بالایی دارد.

استانبول همواره یکی از مقاصد جذاب خارجی در میان ایرانیان بوده و هست. این شهر نه تنها در میان ایرانیان که برای گردشگران خارجی دیگر نیز جذابیت بالایی دارد. به همین دلیل تعداد گردشگرانی که استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، بسیار زیاد است و بخش بزرگی از آن‌ها، هتل های استانبول را برای اقامت انتخاب خواهند کرد.

اما مسافرانی که به این شهر می‌روند، اهداف و بودجه‌های متفاوتی دارند و به منظور جلب رضایت آن‌ها، باید هتلی مناسب برای تمامی آن‌ها موجود باشد. از هتل‌هایی که برای اقامت کاری مناسب بوده تا هتل‌های لوکسی که برای تفریح و خوشگذرانی عالی هستند. همینطور از نظر بودجه، باید طیفی از هتل های مقرون به صرفه استانبول تا هتل های مجلل و گران قیمت را شامل شوند. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند مورد از هتل‌هایی بپردازیم که همه این گروه‌ها را شامل می‌شوند.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

اولین مشخصه‌ای که در هنگام انتخاب هتل باید به آن توجه کرد، تعداد ستاره‌ های آن هتل است که تا حد قابل قبولی معرف سطح کیفیت ارائه خدمات و همچنین قیمتی است که باید برای رزرو اتاق‌های آن هتل پرداخت شود. پس در قدم اول به سراغ هتل های پنج ستاره استانبول می‌رویم.

7 4

هتل رافلز استانبول

استانبول هتل‌ های پنج ستاره بسیاری دارد که می‌توانیم در اینجا به معرفی آن‌ها بپردازیم ولی اولین موردی که قصد بررسی آن را داریم، هتلی است که در سال 2019 توسط مجله Forbes Travel Guide به عنوان تنها هتل پنج ستاره استانبول معرفی شد.
هتل رافلز استانبول وقتی با استانداردهای سختگیرانه این مجله به عنوان تنها هتل 5 ستاره استانبول شناخته شد، این حقیقت را به اثبات رساند که سطح کیفیت ارائه خدمات و تجهیزاتی که در آن در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، بسیار بالا بوده و به همین دلیل قیمت‌هایی که برای رزرو اتاق در این هتل باید بپردازید نیز پایین نخواهند بود.

این هتل بر روی بلندی و در ارتفاع قرار دارد، به همین دلیل با اقامت در آن منظره بسیار زیبایی از شهر استانبول و تنگه بسفور در مقابل شما قرار خواهد گرفت. در تمامی 185 اتاق این هتل، آشپزخانه وجود دارد و در تعدادی از آن‌ها یک تراس با میز و صندلی نیز به چشم می‌خورد.

علاوه بر امکاناتی که در اتاق‌ ها وجود دارد و بسیاری از نیازهای مهمانان را برطرف می‌کند، امکانات عمومی این هتل نیز بسیار زیاد و متنوع بوده که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. استخرهای روباز و سرپوشیده هتل، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی و یوگا و کلوپ بازی برای کودکان تنها بخشی از امکانات بسیاری است که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

8 6

هتل دیوان استانبول

برعکس هتل رافلز که حدود 8 کیلومتر با میدان تقسیم فاصله دارد، این هتل پنج ستاره در نزدیکی این میدان قرار دارد و بنای 11 طبقه آن به زیبایی خودنمایی می‌کند. نکته‌ای که در مورد این هتل بسیار چشمگیر است، معماری بسیار زیبای آن بوده که هم در نمای بیرونی و هم در فضاهای داخلی کاملا مشهود است. معماری تمامی اتاق‌ها ترکیبی از معماری ترکیه و معماری مدرن بوده و همین موضوع زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند.

امکاناتی که بعد از اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت نیز بسیار زیاد و متنوع هستند. از سالن اسپا و مرکز ورزشی گرفته تا مجموعه آبی و حمام ترکی، همه و همه برای آسایش و اقامت هر چه راحت‌تر مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

این هتل دارای 3 رستوران متفاوت نیز هست که می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کرده و از غذاهای با کیفیت و متنوع آن‌ها لذت ببرید. رستوران دیوان لوکانتا مخصوص غذاهای مدیترانه‌ای، رستوران دیوان پات برای سرو غذاهای بین‌المللی و رستوران مارومی مخصوص پخت و سرو غذاهای ژاپنی هستند که می‌توانید با در نظر گرفتن ذائقه‌تان هر یک از آن‌ها را انتخاب کرده و برای وعده‌های غذاییتان به آن‌ها مراجعه کنید.

معرفی هتل های چهار ستاره استانبول

اما اگر بخواهیم کمی از هزینه‌های اقامت بکاهیم، یکی از راه‌ها، این است که به سراغ هتل‌ها با تعداد ستاره‌های کمتر برویم.

هتل کلرین گلدن هورن

این هتل که در منطقه سلطان احمد قرار دارد از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول به حساب می‌آید. 185 اتاق این هتل با معماری عثمانی، دارای انواع امکاناتی است که مهمانان برای یک اقامت راحت به آن‌ها نیاز دارند.

از امکاناتی که با اقامت در این هتل در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت، سرویس رفت و برگشت به میدان تکسیم، رستوران‌ های ترکیه ‌ای و بین ‌المللی و همچنین امکان گشت و گذار در ساحل دریای مرمره خواهد بود.

9 6

رزرو هتل های سه ستاره استانبول

با رزرو هتل های سه ستاره با پرداخت هزینه‌ای کمتر از امکاناتی مناسب برخوردار خواهید شد. در ادامه به معرفی یک مورد از این هتل ها خواهیم پرداخت.

هتل عثمان هان استانبول

این هتل که یکی از بناهای بازسازی شده از دوران عثمانی است، در منطقه سلطان احمد بوده و در مجموع 7 اتاق دارد. نزدیکی فوق‌العاده آن به برخی از جاذبه‌ های تاریخی استانبول مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی باعث محبوبیت بالای این هتل شده است.

همچنین نزدیکی این هتل به تنگه بسفور باعث شده مسافران هنگام صرف صبحانه، منظره بسیار زیبایی از این تنگه و جزیره زیبای پرنس را در مقابل دیدگان خود داشته باشند. همچنین تمامی امکاناتی که برای یک اقامت راحت در هتل نیاز دارید، در این اتاق‌ها وجود دارد و آسایش شما تا حد قابل قبولی تضمین شده است.

رزرو هتل های استانبول با بهترین قیمت در فلای تودی

این‌ها پنج مورد از هتل ‌هایی بود که می‌توانید در استانبول به سراغ آن‌ها بروید. با مراجعه به وب سایت فلای تودی این امکان را دارید تا بسیاری از هتل‌ های استانبول را مشاهده کرده و آن‌ها را از همه نظر با هم مقایسه کنید. قطعا با این تنوعی که هتل‌ های این شهر دارند، موردی که برای شما مناسب باشد را پیدا خواهید کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.