کد مطلب: ۳۴۳۷۱۰

گفتگوی تجارت‌نیوز با رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران:

محمدرضا بهزادیان وارد عرصه انتخابات اتاق شد / این بار هم با گروه تحول‌خواهان می‌آیم

محمدرضا بهزادیان وارد عرصه انتخابات اتاق شد / این بار هم با گروه تحول‌خواهان می‌آیم

محمد رضا بهزادیان، رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران خبر داد که در انتخابات پیش رو اتاق بازرگانی تهران کاندیدا خواهد شد و این بار نیز به مانند گذشته با گروه تحول‌خواهان در این انتخابات حاضر خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، دوره ثبت نام انتخابات بازرگانی تهران رو به اتمام است و چند روز مانده به پایان این دوره، محمد رضا بهزادیان، رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که در این انتخابات به همراه گروه تحول‌خواهان حاضر خواهد شد.

بهزادیان از این نظر در بین فعالان بخش خصوصی چهره شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شود که در اوایل دهه 80 توانسته بود بالاخره به ریاست علی نقی خاموشی در اتاق بازرگانی تهران پایان دهد. خاموشی حدود سه دهه رئیس اتاق بازرگانی بود که در رقابت با بهزادیان و گروه تحول‌خواهان اتاق بازرگانی شکست خورده بود.

با این حال پس از یک دوره ریاست بهزادیان بر اتاق بازرگانی تهران به دلایلی کارت بازرگانی وی باطل و محمد نهاوندیان جایگزین وی شد.

پس از آن اتفاق، بهزادیان در بقیه انتخابات اتاق بازرگانی معمولا فعالیت‌هایی داشته و حتی اگر موفق به ثبت نام در انتخابات نشده بود اما با هدایت گروه تحول‌خواهان برای کسب کرسی بیشتر این گروه در اتاق بازرگانی تلاش‌هایی انجام داد.

اما بهزادیان در دوره جدید انتخابات پیش‌رو هم به نظر می‌رسد فعالیت‌هایی خواهد داشت.

وی در گفتگو با تجارت‌نیوز با اعلام اینکه در انتخابات پیش‌رو کاندیداها خواهد شد، گفت: هر زمان که جلوی من را نگرفتند و اخراجم نکردند و کارت بازرگانی من را باطل نکردند در انتخابات اتاق بازرگانی فعالیت‌هایی داشتم. ما در سال‌های 1382تا 1384 کارهای خوبی در اتاق بازرگانی انجام دادیم که هنوز هم مورد لطف دوستان اتاق بازرگانی است.

بهزادیان با اشاره به تعداد کم ثبت‌نام‌کنندگان این دوره از انتخابات اتاق تهران نسبت به دوره‌های قبلی و گلایه از عملکرد گروه حاکم بر اتاق بازرگانی تهران افزود: من هم خودم در این انتخابات حاضر خواهم شد و هم اینکه دوستانم را برای حضور در این انتخابات تشویق خواهم کرد. در این دور از انتخابات نیز با گروه تحول‌خواهان خواهیم آمد. این گروه در سال‌های اخیر زایش‌هایی داشته و جوانان و بانوانی به این گروه اضافه شده‌اند و شخصا هم امیدوارم روزی این گروه من را هم به عنوان کسی که بازنشسته می‌شود کنار بگذارند و نیروهای جدیدتر وارد عرصه شوند.

وی درباره ائتلاف احتمالی با هر گروهی از اتاق بازرگانی نیز تصریح کرد: ما در کنار کسانی خواهیم بود که قانون را رعایت و برای ذی‌نفعان اصلی اتاق بازرگانی تلاش کنند.

بهزادیان در پایان تصریح کرد: اگر کارت بازرگانی من را نخواهند باطل کنند و اجازه حضور بدهند حتما در روزهای باقی مانده تا پایان انتخابات اتاق بازرگانی تهران، برای کاندیدا شدن در این انتخابات ثبت نام خواهم کرد.

جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.