کد مطلب: ۵۷۸۴۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شاخص بورس مثبت شد / تعادل در شاخص‌سازان در روز عرضه اولیه

شاخص بورس مثبت شد / تعادل در شاخص‌سازان در روز عرضه اولیه

شاخص کل بورس امروز در محدوده یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۹ درصد رشد و حدودا سه هزار واحد مثبت را به ثبت رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز در محدوده یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۹ درصد رشد و حدودا سه هزار واحد مثبت را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم امروز به ۴۶۶ هزار واحد رسید و ۰٫۱۶ درصد رشد(۷۴۸ واحد مثبت) را به ثبت رساند.

ارزش معاملات بورس امروز به هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. شاخص‌سازان بازار امروز روند تعادلی را نسبت به روز گذشته داشتند.

در پایان بازار امروز شستا، کچاد و نوری بیشترین تاثیر را در شاخص گذاشتند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و ولکار ثبت شد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس امروز به بیش از هفت هزار و ۱۰۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۶۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۱۲۰نماد و افت بیش از سه درصد ۱۰۰ نماد در بازار اتفاق افتاد.

در پایان بازار امروز دو عرضه اولیه کیمیاتک و فجهان در بازار عرضه شدند و هنوز اطلاعات بیشتر درباره سهام تخصیصی به هر کد بورسی مشخص نشده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کارگزاری مفید تا ساعت 11 صبح کا نمی‌کرد تکلیف ما که نتونستیم عرضه اولیه سفارش بدیم رو چه کسی باید جواب بده

  • علي

    مسخره ها فقط کافیه یه نگاهی به خگستر – خساپا – پترول بکنید هنوز 70% در ضرر هستند نسبت به پارسال

  • علي

    پس چرا 99% درصد سهامداران خرد هنوز در زیان های 80% هستند

  • مهدی

    امروز متعادل نبود.
    عالی بود.
    ورود و کمک بازیگران بزرگ به وضوح دیده میشد.

  • ناشناس

    امروز با توجه به دو عرضه اولیه بورس سه هزار واحد رشد کرد که خوب بود.
    الان با توجه به بیماری کرونا و تاثیر منفی آن بر اقتصاد جهانی اکثر بورس های جهانی هم دچار نوسان شده اند ولی با این اوصاف بورس ما در دو ماه اخیر ۲۰ درصد رشد داشته که عالی بوده و تمام سهام دارانی که طی این دو ماه سرمایه گذاری کرده اند در سود خوب هستند و راضی و جا دارد از مسئولین هم تشکر کرد.
    برادران سهام دار، تنها می ماند دید خودمان که از نگاه فست فودی فاصله گرفته سهام داری واقعی (حداقل یک سال به بالا) کنیم تا شرکت ها بتوانند از پول های ورودی جهت گسترش مبادلات خود با شرکای داخلی و خارجی استفاده کرده و ارزش سهام ان شاء ا.‌‌.. رشد بیشتری داشته باشد.
    بعضا دیده می شود که برخی افراد کامنت می گذارند که این هفته بخر سه هفته بعد بفروش که این طرز فکر غلط است و دولت محترم باید قوانینی وضع کند که کد بورس این افراد را حداقل برای مدتی مسدود کند تا از یک طرف این افراد اصول سهام داری را یاد بگیرند و از طرف دیگر با این اقدام شرکت ها می توانند استفاده بهینه تری از پول های ورودی کرده و رشد ارزش سهام بیشتر می شود و سهام داران واقعی به سود بهتری می رسند.

    • شناس

      این فرد حقوقی هست،در هیچ جایی حرف از سهامداری زده نشده مگر در بورس ایران و از طرف همین افراد که میخواهند با پول شما کاسبی کنند. فقط حد ضرر را رعایت کنید. وقتی باید سهامداری کنید که در سود هستید و بازار کمی اصلاح میکند. فقط حد ضرر را دریابید

    • ناشناس

      شما فرد حقوقی هستید مگه نه

    • محفوظ

      بابا توهم با این نظر دادن کس انکه دلها دارن نون زن و بچه شون در میارن حقوقها رو نمیگم یه حقیقی بیچاره ۵م داره حالا فنش هم بلده این بدبخت کاری هم که امنیت شغلی داشته باشه نداره حالا سیگنال میدی سازمان بورس کدش رو مسدود کن عجب آدم کوته فکری هستی بگو جلو حقوقیهای نامرد بگیره تا سهم رو خالی نکنن و بی ارزش آه آه آه

    • شاپور

      آقای با سواد بورس با این خرید و فروش ها سر پا مونده اگه ریاضی میدونی حساب کن ببین در روز چقدر مالیات به جیب دولت میره

  • ناشناس

    توروخدا کمکمون کنید کل سرمایمنو آوردیم بورس اما الان 80 درصدضرریم آهای آنهایی که بالا نشستن ولز گرسنه ها خبری ندارن

  • محمودرضا

    فقط همین یه کارشناس راحیل فراهانی رو دارین گزارش تهیه کنه کسی دیگه نیست؟

  • ناشناس

    مفت نفروشید!
    فروشندگان هیجانی سخت پشیمان خواهند شد
    اصلاح زیادی از نظر زمانی و قیمتی داشته و دو درصد بالایی پایانی بسته شده
    بهترین فرصت خرید تو این قیمتها هستش نه فروش!
    پر سود باشید انشاالله

  • Mbm

    در بازار بورس شاید یک سهم را دو بار بخری و سه نوبت بفروشید در یک روز بسته به استراتژی طرف داره شما فکر نکنید همه باید سهام را یکسال نگه دارند.هر نوع خرید و فروش برای رشد بورس مفید است.البته در بورس ایران که دامنه نوسان وجود داره و کارگذاریها کارمزد بالای دارند. اینکار توسط مردم عادی صورت نمیگیره ولی حقوقی اینکار را انجام میدهد

  • ناشناس

    یه وقت رئیس جمهور و معاون اول وبالاتر و پایین تراش گفتن تو بورس سرمایه گذاری کنین مردم بدبخت رو فراخوان کردن الان رئیس سازمان بورس میگه مردم عادی نیان تو بورس. دیگه دیره دادا پول مال وزندگی مردم به باد رفت تو الان بیدار شدی صبح بخیر دهنوی نزدنت ببرنت تو بورس اروپااخه خیلی آنلاینی رییس اینقدر به روز