کد مطلب: ۴۸۳۱۰۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز با تعادل به پایان رسید / رشد یک‌دست در نمادهای کوچک

بورس امروز با تعادل به پایان رسید / رشد یک‌دست در نمادهای کوچک

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از صف‌های فروش در نمادهای شاخص‌ساز روند نزولی داشت اما در ادامه معاملات بازار شاخص کل حدود هزار واحد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هر چند با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل ریزش داشت و در ادامه معاملات نیز رشد چندانی نکرد اما شاخص هم‌وزن بازار سهام روندی صعودی داشت و این روند نشان دهنده این است که دیگر نوبت رشد سهم‌های کوچک رسیده است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام سهم‌های ارز محور روندی منفی داشتند و این روند در حالی بود که نرخ ارز در صرافی ملی در آستانه 30 هزار تومانی شدن است.

در جریان معاملات امروز گروه‌های خودرویی، بانکی، بیمه و پالایشی‌ها در سقف مثبت معامله شدند ولی گروه فلزات اساسی و نمادهای کگل و وغدیر نمادهای منفی بازار سهام بودند.

برتر 19 مهر

به نظر می‌رسد متغییر و محرک اصلی بازار سهام قیمت دلار باشد و که در حال حاضر به 30 هزار تومان نیز رسیده است اما بازار از قیمت دلار اطمینان ندارد برای همین به نظر تا انتخابات آمریکا سهم‌های ارز محور واکنش زیادی به افزایش قیمت دلار نداشته باشند.

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده بورس تهران یا فرابورس ایران خبر از تایید شدن شورا داد.

پیش‌بینی می‌شود به دلیل افزایش تقاضا و ارزندگی سهم‌ها در بازار سهام بعد از اصلاح روند بورس صعودی می‌شود اما از طرفی هم افزایش نرخ ارز، تحریم‌های آمریکا و زمزمه‌هایی از افزایش نرخ سود بانکی متغییرهایی هستند که بر بازار سهام تاثیرگذار خواهند بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام بورس از دوشنبه حرکت خودشو شروع میکنه و رشد شارپی تا پایان سال در ((((((انتظار سهام داران )))))) هست هرکس رفت تو صف های فروش یک عمر پشیمون میشه
    فقط و فقط و فقط و فقط صبر و سهام داری کنید و نتیجشو هم تا اخر سال میبینید

    • سویل

      اره بورس به فضا میرسه…با همین دلخوشی ها به زندگی ادامه بدید یک وقتی میرسه چشم باز میکنی دلار پنجاه تومنه سکه بیست تومن .پولای شما هم پودر شده توی بورس موهای سرت هم سفید

    • ناشناس

      بزک نمیر بهار میاد?

    • ناشناس

      باش تا شارپی ببینی. در عجبم هنوز درس نگرفتید!

  • رضا

    آقا پول سهام مارو بدبد 70روز کارگزاری آگاه خدا لعنت کنه تو رو لعنت پول نداریم نت بخریم

  • جواد

    اینکه فکر کنید یه سهمی کل سال مثبت باشه و یه سهم دیگه یک سال منفی باشه اشتباه بزرگیه… هر جور صلاحتون هست…. نیمه دوم سال اکثرا فقط صنایع کوچک و متوسط

  • مسعود

    در صورت سهامداری حداقل تا پایان سال سود خواهید کرد سودی بیشتر از بازارهای موازی

  • m~a

    سلام.
    وارد شدن به بورس از اول اشتباه محض بوده و خواهد بود و خواهد شد…
    همش سرکاریه عزیزان.
    گول حرف های الکی رو نخوررررررررید.

  • کهنه کار بورس

    سلام خدمت دوستان تازه کار و مجرب بورسي خودم.بنده چند ساليه که توي بورس فعاليت دارم و از تحليل تکنيکال و تابلوخواني سودهاي خوبي بدست آوردم.خدمتتون عرض کنم که وضعيت امروز بورس نتيجه صف نشيني هاي بي فايده حقيقي هاي تازه کار و عدم حمايت حقوقي هاي منفعت طلب هست. بنده دو ماهه که دارم روي شاخص تحليل تکنيکال انجام ميدم و در نهايت به اين نتيجه رسيدم که به احتمال صد در صد صعود تاريخي دوم در راه است يعني احتمالا شاخص در حال تشکيل الگوي سر و شانه ميباشد. دوستان اجازه ندهيد سهامتان را مفت از دست بدهيد قطعا صعود تاريخي دوم در راه است.
    قطعا صعود تاريخي دوم در راه است.
    فروشندگان امروز متضرران فردا هستند
    قطعا بورس با صبرکنندگان است. موفق و پيروز باشيد

  • b_haji

    سلام وعرض ادب. شرمنده اگه واقعا خداوکیلی کسی میدونه الان کدوم سهام ارزش خرید داره منت بذاره راهنمایی کنه.

    • ناشناس

      سهم دی.
      امروز خرید حقوقی رو نگاه کنید تمام سهام رو درو کرد

  • ناشناس

    سلام اقای تجارت نیوز به قرآن قسمت میدم ی پول سهام پیگیری کن بعدا چهار ماه بانک صادارت

  • سهیل

    سلام به سهامداران عزیز شاخص مثبت شده مجددا اشتباهات گذشته رو تکرار کنید بدویید که سهم تموم شد. در ضمن عزیزان خیلی وقته از عرضه اولیه خبری نیس کسی میدونه کجا رفته؟

  • حامد

    تبریک ب همه سهامداران بانک دی تبریک ب اونای ک صبور بودن.دیشب خبر افزایش ۳۸۸۴ درصدی بانک دی تصویب شد.امروز بسته میشه فردا با ۲۰ درصد باز میشه .هرچی پول دارین سهم دی بخرید دوستان آخر ماه بسته میشه .کلا سرمایه از دست داده شده تو بورس تو این ۱۰ روز برمیگرده..