کد مطلب: ۵۱۵۶۵۱

حاشیه‌های امروز بورس ۲ اسفند ۹۹ / سرخ‌پوشی بورس در اولین روز معاملات اسفند

حاشیه‌های امروز بورس ۲ اسفند ۹۹ / سرخ‌پوشی بورس در اولین روز معاملات اسفند

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ادامه روند نزولی هفته گذشته خود ۰٫۵ درصد دیگر افت کرد تا همچنان سهامداران را نسبت به آینده بورس نگران کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ادامه روند نزولی هفته گذشته خود ۰٫۵ درصد دیگر افت کرد تا همچنان سهامداران را نسبت به آینده بورس نگران کند. این در حالی بود که امروز شاخص کل هم‌وزن نیز نزولی بود.

با توجه به اینکه از روز شنبه هفته گذشته محدوده منفی دامنه نوسان به مفنی ۲ کاهش یافته است، میزان افت شاخص کل به زیر یک درصد کاهش داشته است.

در معاملات امروز فملی، وپارس و کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند اما معاملات این سه نماد هم نتوانست مانع از افت شاخص کل شود. اگر چه فارس، شستا و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند اما در دقایق پایانی فولاد به نزدیکی صفر تابلو رسید و از شدت عرضه آن کاسته شد.

در پایان معاملات امروز بورس ارزش معاملات خرد بازار سهام تنها ۵ هزار میلیارد تومان بود که نشان از خروج نقدینگی از این بازار دارد.

همچنین سه گروه فلزات اساسی، سیمان و بانکی‌ها بیشترین ارزش معاملات را در میان گروه‌های مختلف صنعت به نام خود ثبت کردند.

مهمترین رخدادهای امروز بورس را در این ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نظر

  • ناشناس

    منم فردا خارج میکنم وواردارزدیجیتال میشم واقعا دیگه بورس ایران خسته کننده شده بااین مدیریت ضعیفشون

    • ناشناس

      فقیر از دنیا نری
      ارز دیجیتال بگیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      اینم تجربه کن

  • ناشناس

    منم فردا ارز دیجیتال میخرم

    • ناشناس

      بهترین کار رو میکنی ارز دیجیتال میخری

  • ناشناس

    بهترین کار این است که عزیزان و نزدیکان، رئیس جمهور محترم و وزیر اقتصاد را وارد بورس کنند . آن وقت بورس خودبه خود صعودی می شود.

  • ناشناس

    آنهایی که دوست ندارند اخبار منفی بورس ایران را بشنوند ، در گوششان پنبه فرو کنند!!!!!!!!!

  • ناشناس

    انشاءالله با همت مسئولین بورس سبز خواهد شد .بالاخره پول صندوق وارد بورس شد؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    دیگ هیچ ایمانی ب این دولت ندارم

  • ناشناس

    دستکاری بازار کامران مشخص هست
    حقوقی ها و سهامداران عمده و بازارگردان ها مثلان سهم شپنا را که لیدر بازار هست میلیونی میفروشند تا سهم صف فروش شود بعد از صف فروش چند ده میلیون میخرند…
    با صف فروش شدن شپنا ۸۰-۹۰ درصد سهم های بازار منفی میشن…
    روزی که بازارگردان ها اجازه خرید و فروش نداشتند کل بازار صف خرید بود…
    این یعنی دستکاری بازار …
    همینطور ادامه پیدا کنه ۹۹درصد اعتماد به این بازار از دست رفته، این ۱درصد اعتمادی هم که مانده از بین میرود…

  • ابولفضل ترک

    من یه پیشنهاد برای کسانی که میخواهند با پول نسبتا زیاد تازه وارد بورس شدند. اولا ۲سال بدنبال کسب دانش بورسی شوند وکلاس های معتبر ایران را اانتخاب کنند وازصفر تا صد بصورت کامل بصورت کامل فرا گیرند.( اون پولهایی که متضرر میشوند در بورس صرف آموزش کنید.)

    • ممل

      چی میگی..حیف پول که بیاری تو بورس..خودت گیر افتادی تو باتلاق..میخوای بقیه هم بیچاره بشن؟ کسی گول حرف اینا رو نخوره..بهترین سرمایه گذاری ارز دیجیتال است ..هیچ دولتی دست توش نمیبره..وطی این چند سال که اومده همیشه رو به بالاست…

    • ناشناس

      سلام وقتی هر روز بازار منفی هست همه سهم ها ریزش کردند یعنی کسانی که اموزش دیده اند تو این ریزشها سود می کنه اصلا برام قابل درک نیست

  • ابولفضل ترک

    این بورسو درست کنند برای قشر فقیر که حداقل ۲۵۰ وحداکتر۵الی ۱۰ملیونتومن وکاری وبرنامه ریزی اقتصادی انجام بدهند که نوسان منفی نداشته باشد و نوسان مثبتشمت۱۰+ باشد ‌.وهر عرضه اولیه که میاد بیاد در اینجا و وقتی موقع داد وستد شد برود به بورس اصلی.که اینم از آمدن غرضه ها برای منفی شدن شاخص ترس نخواهیمم داشت‌.وهر فرد هم فقط میتواند یا این رو انتخاب کند یا بورس اصلی رو هردو را نمیتواند انتخاب کنن(اگر کارشناسان واساتیدبشینند یه فکری به حال قشر فقیر جامعه بکنن تا از بیکاری زیادی که هست یه جایی باشه روزاته ۲۰ تومن ۴۰ تومن ۵۰تومن در روز کارکنند تا به فحشا وسرقت وقاجاق کشیده نشند .‌…من یه نمونه ای مثال زدم بالا کار بلد ها بعتر میتوانند برنامشو بریزند.اگر آقای دهقان اینو میهونند سریرس نگذرند اینکار هم دنیا هم آخرتشونو میخره.یا خدا)