کد مطلب: ۴۸۳۳۹۸

تجارت‌نیوز از وضعیت امروز بازار سرمایه گزارش می‌دهد:

رشد یکدست نمادهای کوچک و بزرگ / ریزش صف‌ خرید خودرو

رشد یکدست نمادهای کوچک و بزرگ / ریزش صف‌ خرید خودرو

امروز بازار سهام به تعادلی نسبی رسید و سهم‌های کوچک بازار نیز در حال رشد هستند. امروز شاخص کل بازار سهام در مجموع با رشد 3.5 درصدی به یک میلیون و 597 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بیش 3.5 درصد رشد کرد حتی در مقطعی به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد رسید اما در ادامه روند معاملات شاخص کل با یک میلیون و 597 هزار واحد به کار خود پایان داد.

افزایش قیمت دلار در بازار و صرافی ملی اصولا باید باعث رشد بازار سهام و سهم‌های ارز محور می‌شد اما به دلیل ترس بازار از انتخابات آمریکا این افزایش قیمت نمی‌تواند تاثیری زیادی داشته باشد.

در حال حاضر روند بازار روندی تعادلی است و افزایش تقاضا و کاهش صف‌های فروش از سیگنال‌های پایان دوره اصلاح بازار سهام است اما این روند تعادلی به این معنا نیست که روند بازار همیشه صعودی باشد بلکه تا انتخابات آمریکا احتمالا بازار حالتی نوسانی دارد و ممکن است که در برخی از روزها شاخص کل عقبگرد کند.

برتر 20 مهر

اما وضعیت نمادهای بورسی هم حاکی از آن است که امروز در بازار سرمایه در کنار رشد نمادهای کوچک اکثر نمادهای برزگ و بنیادین بازار سهام نیز رشد کردند و حاصل همین رشد صعود 50 هزار واحدی شاخص کل شد.

برخی از کارشناسان معتقدند شاخص کل در راه صعود خود با محدوده مقاومتی روبه‌رو می‌شود و در صورت پشت سر گذاشتن این محدوده‌ می‌توان گفت روند صعودی بازار سهام آغاز شده است.

اما در دقایق پایانی معاملات بازار سهام هم صف‌های فروش برخی نمادها مانند خودرو ریخت و به نظر می‌رسد بازار سهام فردا با عرضه روبه‌رو شود.

در نهایت ارزش مجموع معاملات امروز به 19,532 میلیارد تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    دولت هیچ موقع سهام خودش رو تو خودرو سازی عرضه نمیکنه آخه اگه عرضه کنه بهد ورود خودرو (قیمت گذاری در بورس)به بورس سود کمتری بهش میرسه
    معده دولت گشاد شده به سود کم راضی نیست میخواد سهام هاتون رو مفت ازتون بخره
    سهامدارای خودرو و خساپا بیاد متحد بشیم ۱دونه سهم هم به دولت نفروشیم هدف خودرو ۱۶۰۰تومنه مفت نفروش

  • ناشناس

    بازار دستوری پایین وبالا میشود این نوسانگیری توسط عوامل خود دولت انجام میشود فعلا تا انتخابات آمریکا همه دست نگه داشتند

  • ناشناس

    کل سرمایه مردم شده بازیچه و ابزاری برای سود شرکت های حقوقی شده هروقت دلشان بخواهد بازار را مثبت می کنند یک عده را در دام می اندازند و سپس شروع به عرضه می‌کنند

  • ناشناس

    سلام دوستان
    امروز عرضه از طرف حقوقی بابت فروش سهام عدالت بوده و هیچ نگرانی ندارد به راهتون ادامه بدهید اصلا سهام خودتون نفروشید تا چند روز دیگر سهمی به نام ۱۰۰۰ تومان وجود ندارد بچسبید به سهاماتون به امید فردا بازار سبز

  • علی باقری

    نصف کامنتا راجب حقوقیه
    بابا بسه
    یه کم اطلاعاتتونو ببرید بالا
    هرچی میشه میگین حقوقی فلان

  • ناشناس

    دوستان فردا هیچ کس تو صف فروش نره..و مجلس باید جوابگو باشه که چرا حقوقی نیم ساعت پایانی بازار رو ریخت بهم..بازار داشت مسیر خودش رو میرفت با عرضه آبشاری داغون کردن..یه نیم نگاهی هم به ورود پول حقیقی بندازین امروز ورود سنگین داشتیم..بهرحال با صبر چندروزه همه چی درست میشه ..

  • ناشناس

    همه بفروشید

  • ناشناس

    این مثبت و منفی ها همه دست دولت هست همه مردم سر کار هستند هر موقع بخواهد منفی و مثبت میکند فقط مردم ساده هستند که باصف خرید میرن میخرم و باصف فروش میرن میفروشن که کمک به دولت میکنند اگه هدف کمک به صنعت و آن شرکت هست با افت و خیز سهام آن شرکت باید سهم را نگه داشت تا زمانی که به پولت نیاز داشته باشی.

  • ناشناس

    فردا بازار به سود حقوقی ها منفیه! وای به حال ما حقیقی ها….

  • ناشناس

    چرا بورس رو ۹واستاد