کد مطلب: ۵۲۲۱۱۴

حاشیه‌های امروز بازار سهام ۲۵ اسفند ۹۹ / رشد کم‌عمق شاخص کل در روز رکوردزنی فروش اوراق مشارکت

حاشیه‌های امروز بازار سهام ۲۵ اسفند ۹۹ / رشد کم‌عمق شاخص کل در روز رکوردزنی فروش اوراق مشارکت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۰٫۷ درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۵۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس با رشدی ۰٫۷۳ درصدی به سطح یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۲۵۲ واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز بیش از ۰٫۱ درصد رشد کرد.

در معاملات امروز بازار سهام، سه نماد فارس، تاپیکو و کچاد بیشترین سهم را در رشد ۹ هزار واحدی شاخص کل داشتند. این در حالی بود که در معاملات امروز نماد فولاد به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده و تصویب افزایش سرمایه ۴۰ درصدی متوقف بود.

امروز همچنین ارزش معاملات گروه دارویی بیش از سایر گروه‌ها بود و دو گروه خودرویی و بانکی نیز رشد قابل توجهی را در میزان معاملات از خود نشان دادند.

در معاملات امروز که میزان فروش اوراق مشارکت از مرز ۴۰ هزار میلیارد تومان نیز عبور کرد ارزش کل معاملات خرد در بورس و فرابورس تنها ۶ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان بود که دو صندوق دولتی پالایشی و دارا یکم در کنار برکت بیشترین سهم را در ارزش معاملات داشتند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دارایکم منفی بود

    • دیوانه زنجیری بورس

      شاخص کل 80000 واحد رشد کرده صندوق های “دارایکم و پالایش” هنوز قیمتشون تکون نخورده !!!

  • ناشناس

    اکثر سهما یک تکونی خوردند متاسفانه سهام ختوقا با وجود حجم معاملات خوب دیروز و امروز حتی اگر یک حمایت کوچک صورت می گرفت الان صف خرید بود با ۸۰درصد ضرر چه کنیم این سازمان بورس در حمایتها به این سهام توجه نم کنند که البته امیدی با این دست نشانده دولت نداریم آقای روحانی برو که در بورس خانه یمان را ویران کردی به امید دولت بعدی

  • ناشناس

    فرداهم بازار منفیه.
    تا دو سال آینده هیچ بازاری رشد نمیکنه.
    نه طلا ، نه ارز، و نه سهام و ملک و مسکن.
    رکود مطلق.

    • ناشناس

      سمپاشی نکن

    • ناشناس

      بیش از 40 ساله که در ایران هیچ بازاری رشد نکرده فقط تورم را پوشش می دهند برای سال آتی هم با توجه به روند تورم مورد انتظار قیمتها در تمام بازارها بالا خواهد رفت ولی اگر امیدداشته باشید که رفاه افزایش خواهد یافت قول الکی به معده تون ندهید.

  • ناشناس

    دولت با این حجم گسترده فروش اوراق مرابحه و خروج گسترده پول از بورس هیچ جانی برای سال 1400 نمیذاره.

  • حسين

    بورس و خابوندن تو آب نمک به موقع درش میارن

  • ناشناس

    تا زمانی که خودرویی و خمحرکه مثبت نشه.شاخص هیچ حرکتی نمیکنن
    چون خودروییها قطب نمای بورس هستن

  • ناشناس

    دوتا کلمه حفظ کردن ep و eps هر روز میان میگن
    عزیز من شرکتی سود کنه یا ضرر فرقی به حال سهامدار نداره
    شرکتی زمین و املاک داشته باشه مگه فکر کردی دوزار سهام خریدی میخواد زمینها بده به شما??
    بورس ایران سرکاری و کاغذ بازیه
    شانسی یه سهم میخری یا سقوط یا میره بالا

  • ناشناس

    این شاخص پفکی شما الان زیر ۱۰۰۰هست کاو خودتانی

  • ناشناس

    فقط چند تا شاخص ساز برای بالا نگه داشتن شاخص مثبت عمل می کنند بقیه سهام که بالغ بر بالای ۹۰ درصد سهام می باشند در منفی و کمتر از موقعی که شاخص کمتر از پانصد هزار بوده می باشند دولت هم وقتی سهامی که فروخته رفته زیر قیمت حمایت نمی کند از سهام خودش انتظار حمایت از کل بازار از دولت امری محال می باشد تنها راه حمایت از بازار نفروختن سهام می باشد تا مفت خبرها هم دست بردارند از منفی کردن بازار و بازار را مثبت کنند می گویند پول دارها هر کار می خواهند توی بازار سهام می کنند این اشتباه است سهام داران خرد هستند که باعث موفقیت در کارش می شوند با خرید یا فروش سهام بهتر آن است که برای خرید یا فروش بیشتر دقت شود تا بازار بهتر شود و حساب کار دست بازیگران اصلی بازار بیاید

  • ناشناس

    دوستان گلم ، تابستان دلار افزایش قیمت داشت و به حدود ۳۳ هزار تومان رسید ، ولی بورس در سراشیبی سقوط قرار گرفته بود . اواسط زمستان دلار کاهش قیمت پیدا کرده بود و به حدود ۲۲ دلار رسید ولی بورس باز هم منفی و نزولی بود .شاخص کل به یک میلیون و دویست هزار رسید بود. امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ باز هم دلار حدود ۸۰۰ تومان افزایش قیمت داشته ولی بازم بورس منفی بوده. این نشان میده که اولا” بورس هیچ ارتباطی با دلار نداره .ثانیا” حقوقی ها هم بورس و هم فرابورس رو دستکاری میکنند و ثالثا” اعتماد مردم نسبت به بورس از بین رفته و دیگه هیچ کسی نزدیک بورس نخواهد شد مگر مغز خر خورده باشه.