کد مطلب: ۴۹۲۳۴۴

مهمترین اتفاقات امروز بورس ۲۷ آبان :

بازگشایی شستا هم مانع سبزپوشی شاخص کل نشد / ارزش معاملات ۴۰ درصد بیشتر شد

بازگشایی شستا هم مانع سبزپوشی شاخص کل نشد / ارزش معاملات 40 درصد بیشتر شد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 1.8 درصدی مواجه شد. این در حالی بود که بازگشایی شستا حدود 15 هزار واحد شاخص را منفی کرد تا شاخص از کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی عقب‌نشینی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 1.8 درصدی در آستانه کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 1.24 درصدی را تجربه کرد. مهمترین اتفاق امروز بورس بازگشایی شستا بود که موجب شد ترس بازار از سقوط شدید شاخص کل بریزد. شستا در حالی با 19 درصد افت بازگشایی شد که در پایان با صف خرید چندصد میلیونی به کار خود خاتمه داد.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید:

در معاملات امروز بورس اگر چه شستا تاثیر منفی 13 هزار و 500 واحدی بر شاخص کل داشت اما سبزپوشی اکثر نمادهای شاخص‌ساز دیگر نظیر فارس، فملی و فولاد موجب شد تا در نهایت شاخص کل بیش از 23 هزار واحد مثبت باشد. در پایان معاملات امروز بیش از 10 میلیارد سهم با ارزشی بالغ بر 11.6 میلیارد تومان دادوستد شد که 40 درصد بیشتر از روز گذشته بود.

در میان نمادهای فرابورسی نیز صبا، هرمز و ذوب تاثیرگذارترین نمادهای این بازار بودند و این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز امروز با رشدی 70 درصدی به 7 هزار و 800 میلیارد تومان رسید.

در میان گروه‌های صنعت نیز گروه خودرویی با حدود 2 هزار میلیارد تومان، پرمعامله‌ترین گروه بازار بود و پس از آن گروه چند رشته‌ای و مواد شیمایی جایگاه‌های بعدی را از آن خود کردند. همچنین نمادهای شستا، دارا یکم و خودرو نیز بیشترین ارزش معاملات امروز بورس را به خود اختصاص دادند

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    خدا به شما بورسی ها رحم کند . بودجه سبد معشیت باید از طریق شما جور شود و لاغیر. اگر بعد از برطرف شدن بودجه معشیت بورس دوباره قرمز شد هچکس حق اعتراض ندارد چون دفعه چندم است که گرفتار تله میشوید

  • حمید

    چندروزبایدسبز باشد که من به سودبرسم ؟فولادرادر اوج قیمت 2300خریدم .

  • دارایکم

    لطفا پیگیری کنید برای دارا یکم بازارگردان در نظر گرفته شود که با پنج درصد مثبت و منفی ناو معامله شود.
    سپاس

  • ناشناس

    من نمی دونم چرا بعضی ها بی خود به شستا حمله میکنم اول اینک این سهم جز سمهایی است که میشه گفت اکثر به قریب سهام داران بورس اون داران. پس اگه مثبت باشه لااقل مقداری از ضرر های چند ماه اخیر مون جبران میشه پس خواهش سهام داری کنید????

  • ناشناس

    سلام
    سازمان بورس یا اقای ناظر بورس ما هدفمون سرمایه گذاری بورس بود و قمار نزدیم که ۱۰۰ ملیونمون الان شده ۲۰ ملیون .این چه مدل مدیریتیه.لطفا به حقوقی خمحرکه تذکر بدید و رسیدگی کنید
    تشکر

    • کپی پیست

      بازین کامنتش و کپی پیست کرد اینجا هم ..

  • نیما

    منتظر رکوردشکنی بورس باشید.

  • ناشناس

    دوستان روند صعودی بورس با افزایش حجم معاملات و ورود پول از سمت حقیقی ادامه دار است . پیش بسوی صعود ???

  • ناشناس

    شستا از فردا صف خرید ، این یعنی صعود بورس سهامدار باشید و پرسود

  • ناشناس

    دوباره فردا یه مثبت ۵ میدن به شستا و بعد منفی پشت منفی.مثل سری قبل.اگه شستا میتونست شاخص رو مثبت کنه برا زیرمجموعه خودش کاری میکرد.سیتا الان از روز اول بازگشایی تا امروز ۹ درصد سود داده.

  • ناشناس

    شستا سوگلی دولت بود بالاخره بازش کردن