کد مطلب: ۵۵۴۹۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

امروز ۳۰ خرداد بورس چگونه به پایان رسید؟

امروز ۳۰ خرداد بورس چگونه به پایان رسید؟

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از چهار هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان رسید. همچنین امروز حدود ۵۳۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار داشتیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شاخص کل بورس با ۱۶۰۰ واحد مثبت و ۰٫۱۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۶۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم با ۹۱۳ واحد منفی و ۰٫۲۵ درصد افت در محدوده ۳۶۹ هزار واحد قرار گرفت. امروز حجم معاملات هفت هزار میلیارد برگه سهم بود و ارزش معاملات به پنج هزار میلیارد تومان رسید.

نمادهای «شستا»، «فارس» و «نوری» از نمادهای مثبت و موثر بر شاخص کل بورس بودند و بیشترین تراکنش هم برای «برکت»، «ولکار» و «غکورش» به ثبت رسید.

بیشترین حجم معاملات هم برای «خودرو»، «خساپا» و «وتجارت» به ثبت رسید و شاخص‌ترین گروه‌های صنعتی هم شیمیایی‌ها، خودرو و نفتی‌ها بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از چهار هزار و ۱۹۰میلیارد تومان رسید. همچنین امروز حدود ۵۳۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد و در نهایت رشد بیش از سه درصد ۶۶نماد و افت بیش از سه درصد ۲۳۹نماد را در بازار داشتیم.

1 1

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اصلاح از کدوم اصلاح صحبت میکنی کارشناس.بورس سقوط داشته دیگه کجاش اصلاح کنن آخه؟

  • ناشناس

    بازار محکوم به صعوده
    سهام با ارزشتنو مفت و هیجانی نفروشید!

  • ناشناس

    با سلام ازشماخواهش میکنم فروش سهام رو شروع کنید.

  • علیرضا م

    مهمترین دلیل افت بی سابقه نماد فملی:
    رییس صنایع ملی مس میلیاردها تومان از سرمایه معدن مس رفسنجان که هفتاد درصد شرکت ملی مس را شامل میشود به بهانه مسولیت اجتماعی معدن مس رفسنجان در شهر دیگری یعنی کرمان صرف استادیوم سی هزار نفری و باشگاه و جاده و.. کرده
    با این کار هم به مردم مظلوم رفسنجان ظلم کرده و هم نماد فملی سقوط زیادی کرده