کد مطلب: ۶۰۰۳۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سقوط بورس به کانال ۱٫۳ میلیونی / ۲ پیش‌بینی از آینده بورس

سقوط بورس به کانال ۱٫۳ میلیونی / ۲ پیش‌بینی از آینده بورس

شاخص بازار سهام بار دیگر به کانال ۱٫۳ میلیون واحدی سقوط کرد. پیش از این ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ۹ آبان ماه امسال گفته بود باید آرامش بر بورس حاکم شود!

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص بازار سهام بار دیگر به کانال ۱٫۳ میلیون واحدی سقوط کرد. پیش از این ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ۹ آبان ماه امسال گفته بود باید آرامش بر بورس حاکم شود!

شاخص بورس تا این لحظه حدود هفت هزار واحد ارزش خود را از دست داده است.

1 27

اما بورس در ادامه ممکن است چه شود؟

علی طباطبایی و وحید مسعودی اخیرا در یک برنامه زنده اینستاگرامی تجارت‌نیوز به این سوال این طور پاسخ دادند که چندان امیدی به رشد قابل توجه در شاخص بورس آن هم در آینده کوتاه‌مدت نیست.

به گفته طباطبایی، با توجه به سیاست اوراق‌فروشی و سیاست کنترل نقدینگی، رشد قابل توجه شاخص کل بعید است و شاخص احتمالا بیشتر از یک میلیون و ۶۰۰ واحد نمی‌شود.

این کارشناس بازارهای مالی افزود: اگر شاخص تا حدود یک میلیون و ۳۰۰ اصلاح بزند، ممکن است تا پایان سال، رشد همگون متعادلی در حد ۳۰ تا ۴۰ درصد در کلیت بازار اتفاق بیفتد.

مسعودی، دیگر کارشناس حاضر در لایو هم گفت: همت چندانی در دولت برای افزایش شاخص وجود ندارد؛ چرا که مسئولان نمی‌خواهند توقع زیادی در سال نخست ایجاد کنند. شاخص تا پایان اسفند ماه می‌تواند حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار را ببیند ولی حالت منفی پرتفو افراد ممکن است تغییری نکند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ممنوووووووووووووووووووووونم
    هر چه ثروت کمتر خواب راحت تر
    از تابستون سال گذشته نمی تونستم راحت بخوابم دیگه همه چی آب شد راحت می خوابم

  • علی

    بازار سرمایه میگن نماد اقتصاد کشور هست . البته نماد استعداد و افکار حضرات هم هست

  • ناشناس

    یه چیزی هست در طبیعت به نام همزیستی و وقف دادن خویش با محیط
    مشمول مثال حال روز بورس هم شده برای عدم پاسخگویی از مسئولین به مردم ، بهترین گزینه را انتخاب میکنند :
    همان گذر زمان و پذیرش مشکل و کنار آمدن با آن و سپس فراموش کردن آن …..

  • ناشناس

    رییسی چرا باید به فکر بورس باشه مگه اون جیب نداره.چیش از روحانی کمتره؟بزار استان گردی بکنه.مخارج دولت هم از بورس تامینه.قیمت سهمها از زمانی که شاخص یک میلیون بود پایینتره الکی میگن شاخص۱۴۰۰.فقط خدا محاکمه کنه این قوم حرام زاده رو.

  • ناشناس

    سلام اگربورس قراربود تغییر نکند ورشد نداشته باشد چرا سید مظلومان قول داداول بورس رادرست میکند
    درضمن دولت خیلی کسری بودجه دارد مجبوره بورس راببردبالا تا بتوند اموال ملت بدبخت راتوبورس باقیمت بالا به ملت بد بخت بفروشد پس بورس رشد میکند لطفا باضرر سهم نفروشید

  • ناشناس

    بازار محکوم به صعوده
    فقط پالایش بخرین

  • ناشناس

    کاررررشناس محترررم گفته شاخص مره باله ولی پرتفی منفی تغییر نمیکه ، به نظرشما بخ این شاخص ومسئول چی باید گفت که منتشر بشه؟؟

  • عباس

    پول را وارد بورس کنید من گرسنه ام برای من فرقی ندارد که خودتان به گدا کمک کنید یا وارد بورس کنید تا به گدای بزرگ حکومت کمک کنید اما پول را پانصد هزار تومان خودتان به گداها خوابار ونقد بدهید شادی اموات صلوات دادم

  • چنگیز

    اقای رییسی این بودسفره رنگین به مردم جناب رییسی ازوعده هابیاییدبیرون مردم عمل میخاهن

  • حسین

    آقایان کارشناس نظرتان در مورد عرضه اولیه سیتا که پارسال به سهامداران بیچاره انداختند و الان با ۴۰ درصد منفی زیر قیمت عرضه معامله میشه چیه این که دیگه قیمت کارشناسی سازمان بورس و دولت تدبیر بود و ربطی به رفتار هیجانی سهامدار خرد نداره اگه سهم ارزنده بوده پس چرا با این افت قیمت حقوقی حاظر به خرید نیست اگه گرون عرضه شده پس چرا مسببین محاکمه نمی شن مگه سیاست بزن در رو تمام نشده یا فقط مخصوص شیطان بزرگه