کد مطلب: ۲۹۳۹۴۴

بیش از ۳ میلیون نفر در استان تهران دفترچه بیمه دارند

بیش از 3 میلیون نفر در استان تهران دفترچه بیمه دارند

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حمایت اجتماعی از کارگران یکی از راهبردهای دولت است، گفت: 4 میلیون نفر در استان تهران مشغول فعالیت‌های اقتصادی هستند.

انوشیروان محسنی‌بندپی عصر امروز در افتتاحیه مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دماوند در پنجمین روز از هفته دولت اظهار کرد: امروز هرچقدر فضاهای ورزشی در کشور افزایش پیدا کند، جامعه از آسیب‌های اجتماعی دور می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی یکی از سیاست‌های وزارت کار است، افزود: در طول پنج سال تصدی ربیعی به عنوان وزیر کار، با توجه به شناخت او به جامعه کارگری و سرمایه‌ اجتماعی که این عزیزان در ابعاد مختلف می‌توانستند برای جامعه فراهم کنند، دو رویکرد در این وزارتخانه نهادینه شد.

ارائه خدمات مستقیم در 350 مرکز بهداشتی و درمانی تامین اجتماعی

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: یکی گسترش ارائه خدمات سلامت برای ارتقای روحیه روان و تن سالم کارگران بوده که اگر در مسیر زندگی خود به مشکلاتی از لحاظ بیماری یا مخاطره بهداشتی مواجه می‌شدند، بتوانند به موقع خدمات دریافت کنند.

محسنی‌بندپی گفت: در 350 مرکز خدمات بهداشتی و درمانی به صورت سرپایی و در 60 بیمارستان خدمات به صورت مستقیم مستقیم ارائه می‌شود و همچنین خرید خدمات با استاندارد و کیفت از مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی که بالغ‌بر 28 هزار میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی در این زمینه برای ارائه خدمات سلامت هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه دویست و نود و یکمین سالن فرهنگی و ورزشی کارگران در دماوند افتتاح شد، تصریح کرد: نگاه دولت توجه به معیشت، مسائل و سختی‌های قشر حقوق‌بگیر کم جامعه است که بتواند با حمایت اجتماعی شرایطی فراهم کند تا کارگران بهتر زندگی کنند و در افزایش کار گروهی، بهره‌روی و تولید و ثروت کشور نقش اساسی ایفا کنند.

بیش از 3 میلیون نفر در استان تهران دفترچه بیمه دارند

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: یکی از راهبردهای دولت حمایت اجتماعی از قشر کارگران و حقوق بگیران حداقلی است و امیدواریم در این شرایطی که استکبار جهانی برای کشور ما فراهم کرده، ما نیز بتوانیم از جامعه کارگری که نقش اساسی در تولید ثروت دارند، حمایت‌های لازم را داشته باشند.

محسنی‌بندپی با اشاره به اینکه چهار میلیون نفر در استان تهران مشغول فعالیت‌های اقتصادی و کاری هستند، ادامه داد: از این میزان، سه میلیون و 200 هزار نفر دارای دفترچه تامین اجتماعی به صورت رسمی و 700 هزار نفر نیز به صورت غیررسمی شاغل هستند.

منبع:‌ فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.