کد مطلب: ۱۶۸۲۶۵

مجهز شدن زون‌های پروژه‌‌های مسکن مهر به پایگاه امدادرسانی

مجهز شدن زون‌های پروژه‌‌های مسکن مهر به پایگاه امدادرسانی

علی‌اصغر جاودان‌فر گفت: در راستای خدمتی شایسته به متقاضیان، رایزنی‌های خوبی با مجموعه اورژانس شهر پردیس انجام دادیم و مقرر شد تا در زون‌های افتتاح و دارای جمعیت، فوریت پزشکی مستقر شود.

علی‌اصغر جاودان‌فر در دیدار با مدیریت اورژانس پردیس با اشاره به اینکه لازمه اسکان پایدار در پروژه‌های مسکن، استقرار خدمات درمانی است، تاکید کرد: در شهرهای جدید برای ارتقای کیفیت شهرنشینی، طرح این مباحث از اصول شهرسازی محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیر اجرایی مسکن مهر شهرستان پردیس،توسعه پایدار را از ارکان شهرهای جدید برشمرد و گفت؛ در توسعه پایدار انسان به عنوان شاخص اصلی تلقی می‌شود و سایر مولفه‌ها در راستای همین موضوع به خدمت گرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی مسکن مهر تصریح کرد: اگر بخواهیم توسعه در زمینه‌های اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی را در شهرهای جدید بررسی کنیم، نیازمند بازتعریفی از نقش انسان و شهروند هستیم تا با تامین زیرساخت‌ها، شهرهای جدید را به مکانی برای رشد و بروز اندیشه‌های والای انسانی مبدل کنیم.

جاودان‌فر ادامه داد: با توجه به ساخت ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس، تلاش برای برخورداری از خدمات بهداشتی در محلات افتتاح شده، از اهم رویکرد شرکت عمران در مرحله اسکان و بعد از آن خواهد بود.

وی گفت: در راستای خدمتی شایسته به متقاضیان، رایزنی‌های خوبی با مجموعه اورژانس شهر پردیس انجام دادیم و مقرر شد تا در زون‌های افتتاح و دارای جمعیت، فوریت پزشکی مستقر شود.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.