کد مطلب: ۶۷۷

تحویل ۲۰۰۰ مسکن مهر پردیس تا پایان سال

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آماده افتتاح بودن 2000 واحد مسکن مهر این شهر در فاز سه تا پایان سال خبر داد و گفت: در حال حاضر 1200 واحد مسکونی در حال تحویل به متقاضیان است. مهدی هدایت با اشاره به تحویل ماه به ماه واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار کرد:

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آماده افتتاح بودن 2000 واحد مسکن مهر این شهر در فاز سه تا پایان سال خبر داد و گفت: در حال حاضر 1200 واحد مسکونی در حال تحویل به متقاضیان است.

مهدی هدایت با اشاره به تحویل ماه به ماه واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار کرد: تحویل واحدهای مسکونی در فاز سوم این شهر در حال انجام است؛ به گونه‌ای که درحال حاضر کار بانکی 800 واحد مسکونی و دریافت دفترچه قسط آن‌ها در این هفته صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر تکمیل همه تعهدات دولت قبلی در زمینه مسکن مهر گفت: تاکنون بخش سنگینی از واحد‌های مسکن مهر پردیس تحویل داده شده و باقی‌مانده واحد‌ها تا پایان سال 94 نیز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

هدایت پیش‌تر نیز از افتتاح 3000 واحد مسکن مهر این شهر تا پایان سال و تحویل واحدهای مسکن مهر فاز نهم پردیس از سال آینده خبر داده بود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس پروژه‌های فاز‌های 8 و 11 در حال ساخت هستند که تحویل این واحدها از ابتدای سال 93 آغاز می‌شود و تا پایان سال 94 ادامه دارد و متقاضیان باید توجه کنند که اولویت تحویل واحد‌های مسکن مهر در فاز‌های 8 و 11 براساس واریز مبلغ و ثبت‌نام متقاضیان است.

شهر جدید پردیس واقع در شمال شرقی شهر تهران از سال 89 تاکنون ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر را در برنامه دارد. همچنین ساخت و ساز 80 هزار واحد مسکن مهر در فازهای سه،‌پنج و هشت این شهر جدید از سال گذشته آغاز شده که مسئولان بر تحویل این واحدها همراه با تامین امکانات زیر بنایی تاکید دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.