کد مطلب: ۷۱۳۴۱۱

تخلف بزرگ کارگزاری تدبیرگر سرمایه

تخلف بزرگ کارگزاری تدبیرگر سرمایه

کارگزاری تدبیرگر سرمایه به دلیل اختلافات مالی تمامی عملیات کارگزاری خود را به سازمان بورس محول کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سازمان بورس به دلیل ایجاد اختلافات مالی در «کارگزاری تدبیرگر سرمایه» تمامی عملیات کارگزاری مذکور را تحت نظارت مستقیم خود گرفت.

به نقل از اقتصاد آنلاین، سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه که منجر به ایجاد اختلافات مالی فی‌مابین کارگزاری مذکور و بانک تسویه‌گر این کارگزاری شده است، بنا به وظایف ذاتی خود و در حفاظت از حقوق سهامداران به موضوع ورود نموده و در این راستا تمامی عملیات کارگزاری مذکور، تحت نظارت مستقیم نمایندگان سازمان بورس قرار می‌گیرد.

سهامداران مشتری این کارگزاری می‌توانند تا تعیین تکلیف وضعیت اختلافات این کارگزاری با بانک تسویه، با ارائه درخواست به کارگزاری و انجام بررسی‌ها و دریافت مجوزهای لازم، از خدمات سایر کارگزاران استفاده کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هر دم از این باغ بری میرسد
    تازه تر از تازه تری میرسد

  • داغ دیده از بورس

    جایی که بضرر خودشان است فوری ورود میکنند وجلو آنرا میگیرند ولی بیشتر از دوسال است برای کسانیکه وارد بورس شدند وبیشتر از ۸۰درصداز سرمایه شان پودر شده فقط شعار میدهند وکاری نمیکنند
    این یک نمونه بارز در عدالت است

  • ناشناس

    حدود دو هفته است که پول ما قفل شده و امکان تغییر ناظر هم نیست (برخلاف ادعای سازمان) و حالا میگن باید از دادسرای قضایی پیگیر بشیم. دقیقا اداره نظارت بر کارگزاری های سازمان تو این مدت چیکار میکرده و حالا چرا ما بجای سازمان باید دنبال سهم باشیم؟