کد مطلب: ۵۰۵۰۸۳

تخم مرغ شانه‌ای ۴۸ هزار تومان شد / علت گرانی چیست؟

تخم مرغ شانه‌ای ۴۸ هزار تومان شد / علت گرانی چیست؟

قیمت تخم مرغ در واحدهای صنفی خرده‌فروشی تا ۴۸ هزار تومان افزایش یافت، مسئولان می‌گویند دخالت وزارت جهاد در بازار دلیل این افزایش نرخ بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رصدهای میدانی نشان می‌دهد، هر شانه تخم مرغ در بازار عمده فروشی بین ۴۰ تا ۴۱ هزار تومان و در خرده‌فروشی‌ها از ۴۶ تا ۴۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

این در حالی‌ست که قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار هر کیلو ۱۴ هزار تومان مصوب شده است که با این حساب هر شانه باید حدود ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان به فروش برسد.

دخالت وزارت جهاد کشاورزی باعث افزایش قیمت تخم مرغ

دبیرکل انجمن ملی طیور ایران در این زمینه گفت: میزان تولید تخم مرغ با میزان مصرف سر به سر است و کمبود و مازادی در تولید تخم مرغ در کشور وجود ندارد.

سید فرزاد طلاکش ادامه داد: رفتارهای که در بازار صورت می‌گیرد ناشی از مدیریت غیر منطقی است و به دلیل دخالت وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام شاهد افزایش قیمت تخم مرغ هستیم.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی دام در تنظیم تخم مرغ نتوانستند موفق عمل کنند و در بازار شاهد ۲ نرخی شدن قیمت تخم مرغ هستیم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تخم مرغ شانه ای ۵۰ تا ۶۰هزار تومان در جریان باش
    داریم به مقام انسانیت میرسیم

  • ناشناس

    قیمت واقعی تخم مرغ شانه ای ۶٠ هزار تومان می باشد

  • ناهید

    بخدا قیمت تخم مرغ از خود مرغ گرون تر شده این چه وضعی است

  • ناشناس

    خدا لعنتتان کند کسهای که باعث این گرانی شدید

  • ناشناس

    خیلی خوبه

  • سعید

    اینم باید کمپین نخریدن راه بندازیم، بمونه سرشون شانه ای مجبور بشن ده تومن بدن

  • آرسام

    وقتی همه چیز روز به روز افزایش قیمت داره چرا که ن تخم مرغ از قافله عقب نیفته مردم برای پول نان ماند بخدا خواهشمند مسئولین یکم بفکر ما مردم باشند تا مرز دیوانگی رسیدیم