کد مطلب: ۷۴۰۳۹۶

اتوبان معروف تهران قفل شد

اتوبان معروف تهران قفل شد

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، امروز ترافیک کیلومتری در غرب به شرق اتوبان بابایی باعث شد تا ساعت‌ها شهروندان برای رسیدن به مقصد خود معطل شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ترافیک سنگین بزرگراه بابایی ( غرب به شرق) در محدوده پل نیروی زمینی خبر داد.

بر اساس این گزارش صبح امروز اتفاقی عجیب در اتوبان بابایی تهران رخ داد و ترافیک کیلومتری ساعت‌ها باعث معطل شدن شهروندان پایتخت شد و این درحالی است که هیچ تصادفی در این اتوبان اتفاق نیفتاده بود!
در این گزارش آمده است که علت اصلی ترافیک ترکیدگی لوله بوده و این اتفاق حوالی ساعت 09:15 دقیقه صبح در محدوده پل نیروی زمینی در بزرگراه بابایی (غرب به شرق) رخ داده است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز در اتوبان بابایی اعلام کرد: ترکیدگی لوله در اتوبان شهید بابایی باعث ترافیک سنگین در این اتوبان شده است و همه محورهای عمودی به این مسیر دچار ترافیک سنگین شده است بنابراین پایان عملیات به‌سازی هنوز مشخص نیست.

هم چنین پلیس در توصیه ای تاکید کرد: رانندگان محترم لطفا با صبر و آرامش رانندگی کنند و تا با مرتفع شدن مشکل شرایط مجدد به حالت عادی بازگردد. و در این مدت لطفا از مسیر های جایگزین مانند بزرگراه شهید زین الدین تردد نمایید.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.