کد مطلب: ۷۳۹۳۶۰

فروش طرح ترافیک ممنوع شد

فروش طرح ترافیک ممنوع شد

سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهر تهران فروش روزانه طرح ترافیک را تا پایان هفته جاری در تهران ممنوع اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهر تهران، به دلیل استمرار آلودگی هوا فروش روزانه طرح ترافیک تا پایان هفته جاری در تهران ممنوع است.

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از ممنوعیت فروش روزانه طرح ترافیک در هفته پایانی آذرماه خبر داد.

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوای تهران و در راستای کنترل آلودگی و کاهش آن از ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه تا پایان هفته جاری خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا، در روزهای پیش رو تا پایان هفته جاری امکان رزرو طرح روزانه ترافیک وجود نخواهد داشت.

همچنین در ادامه از عموم شهروندان درخواست شده است تا اطلاع ثانوی، حضور و تردد در سطح شهر را به حداقل میزان ممکن کاهش داده و در صورت ضرورت حتی‌المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وضعیت نامعلوم طرح ترافیک

دو روز پیش بود که با وجود استمرار آلودگی هوای پایتخت و تعطیلی مدارس و دانشگاهها، فروش طرح ترافیک مجاز اعلام شد.

در این گزارش اعلام شد که پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه 26 آذر در سامانه تهران من امکان پذیر شد.

قابل توجه است که از حدود یک هفته پیش به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک در سامانه تهران من با محدودیت مواجه و فروش طرح ممنوع شده بود.

شهروندان تهرانی که متقاضی رزرو طرح ترافیک هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه تهران من نسبت به رزرو و وضعیت خرید طرح ترافیک خود آگاه شوند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار