کد مطلب: ۴۱۵۶۵۳

ارونقی:

محموله‌های برنج و کاغذ به زودی از گمرک ترخیص می‌شوند

محموله‌های برنج و کاغذ به زودی از گمرک ترخیص می‌شوند

معاون فنی و امور گمرکی گمرک از آغاز تشریفات ترخیص ۵۶ هزار تن برنج از گمرک بندر شهید رجایی خبر داد و اعلام کرد: موانع مربوط به ترخیص کاغذ از گمرکات نیز حل شده و در روزهای آینده به تدریج ترخیص خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک که در برنامه روی خط خبر شبکه خبر حضور يافته بود، از تازه‌ترین وضعیت ترخیص کالاهای اساسی گزارش داد.

ارونقی با اشاره به اينكه در حال حاضر ۶۲ هزار کانتینر انواع کالا در گمرک بندر شهید رجایی موجود است، افزود: از این میزان مقدار ۲ میلیون تن انواع کالاهای اساسی است و بیش از ۲ میلیون تن نیز به کالاهای غیر اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی و کالاهای واسطه ای اختصاص دارد.

او در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود عنوان كرد: مشکلات مربوط به ترخیص برنج با مساعدت سازمان استاندارد برطرف شده و طبق آخرین آمار مقدار ۵۶ هزار تن انواع برنج به گمرک اظهار و تشریفات گمرکی این مقدار برنج در حال انجام است و از گمرکات مشکلی در این خصوص گزارش نشده و به زودی این محموله‌ها روانه بازار خواهد شد.

جمال ارونقی همچنين در رابطه با آخرین وضعیت کاغذهای وارداتی، گفت: موانع مربوط به واردات کاغذ نیز در جلسه‌ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی و برطرف شد و محموله‌های کاغذ نیز طی چند روز آینده ترخیص خواهد شد.

منبع: راه امروز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.