کد مطلب: ۶۶۷۲۶۶

ترکیدن بادکنک هلیومی ۸ کشته بر جا گذاشت

ترکیدن بادکنک هلیومی ۸ کشته بر جا گذاشت

شب گذشته بر اثر انفجار یک بادکنک حاوی گاز هلیوم در تولد ۸ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی اورژانس اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دیشب (سه‌شنبه‌شب) در رستورانی در شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار بر اثر اشتعال یک بادکنک حاوی گاز هلیوم آتش‌سوزی مهیبی رخ داد.

بر اساس گزارش تسنیم ، مجتبی خالدی گفت: بی‌احتیاطی در برگزاری جشن تولد منجر به آتش‌سوزی در یک رستوران و در نهایت فوت ۸ شهروند شهریاری شد.

خالدی افزود: سقف رستوران کنفی بود و به‌سرعت آتش‌سوزی گسترش یافت. افرادی که قادر به خروج از رستوران بودند جان خود را نجات دادند، اما ۸ نفر کشته شدند.

وی در ادامه گفت: چهار کودک، سه زن و یک مرد به‌واسطه وقوع این آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند.

همچنین شاهین فتحی، مدیرعامل هلال احمر استان تهران ابراز کرد: حادثه ساعت ۲۱ اعلام شد. نیروهای هلال احمر بلافاصله به‌عنوان پشتیبان آتش‌نشانی و اورژانس وارد عمل شدند.

شاهین فتحی خاطرنشان کرد: ۸ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند. ۷ نفر در محل حادثه جان باختند و یک کودک سه‌ ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

«خفگی» علت فوت افراد در آتش‌سوزی اندیشه

دادستان شهریار درباره علت فوت این افراد گفت: این سفره‌خانه در زیر زمین بوده و نزدیک به ۱۵ پله به‌طرف پایین داشتهاست. تمامی دیوارها و اشیای موجود در این رستوران نیز قابلیت اشتعال داشتند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش‌سوزی به سطح رستوران شده است.

پس از شعله‌‎ور شدن فضا, متوفیان به‌سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می‎‌کنند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می‎‌‌دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متقلبان متان هم داخلش پر میکنند

  • ناشناس

    سفره خانه در زیرزمین. آنهم با این سطح از ایمنی. باید تاسف خورد.