کد مطلب: ۴۶۲۶۹۷

شناسایی افراد مشکوک به کرونا توسط تکنولوژی هوشمند هایک ویژن

شناسایی افراد مشکوک به کرونا توسط تکنولوژی هوشمند هایک ویژن

با توجه به اینکه نیاز بزرگ افراد در این روزها، بیماری همه‌گیر کرونا است، نیاز به استفاده از تکنولوژی مدار بسته جهت شناسایی افراد مشکوک به کرونا در مکان‌های عمومی و شلوغ یکی از مواردی بود که توسط تیم تحقیق و توسعه هایک ویژن مورد بررسی قرار گرفت و منجر به ارائه تکنولوژی هوشمند شناسایی افراد مشکوک به کرونا شد.

شاید به جرات می‌توان گفت که امروز دیگر کسی در جهان وجود ندارد که از بیماری کرونا و اصول بهداشتی مانند ماسک زدن، دستکش پوشیدن و رعایت فاصله اجتماعی بی‌خبر باشد. با توجه به اینکه اکنون با یک دغدغه بزرگ که جان میلیون‌ها نفر در جای‌جای سیاره را تهدید می‌کند روبرو هستیم، نیاز به استفاده از حداکثر توان لازم جهت پیشگیری و از بین بردن این بیماری همه‌گیر بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. در حوزه مدار بسته هم تولیدکنندگان به فکر استفاده از تکنولوژی‌های روز جهت شناسایی و مبارزه با این بیماری افتاده‌اند.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته دنیا کمپانی هایک ویژن است. هایک ویژن از سال ۲۰۱۶ تا کنون توانسته خود را به عنوان پرفروش‌ترین برند دوربین مدار بسته در دنیا معرفی کند. درصد زیادی از این موفقیت چشمگیر هایک ویژن را می‌توان، تیم بزرگ مهندسان بخش تحقیق و توسعه بازار این کمپانی دانست. حدود سه هزار مهندس به‌صورت شبانه‌روزی در چند نقطه از جهان همواره در حال تلاش و حقیق هستند تا نیاز های مختلف افراد را با استفاده از تکنولوژی‌های روز از جمله هوش مصنوعی و توسط دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن، حل کنند.

با توجه به اینکه نیاز بزرگ افراد در این روزها، بیماری همه‌گیر کرونا است و از سوی دیگر بسیاری از کسب‌وکارهای مهم با مشکلات عدیده‌ای شامل تعطیلی‌های طولانی‌مدت روبرو شده‌اند، نیاز به استفاده از تکنولوژی مدار بسته جهت شناسایی افراد مشکوک به کرونا در مکان‌های عمومی و شلوغ یکی از مواردی بود که توسط تیم تحقیق و توسعه هایک ویژن مورد بررسی قرار گرفت و منجر به ارائه تکنولوژی هوشمند شناسایی افراد مشکوک به کرونا شد.

شناسایی افراد مشکوک به کرونا با دوربین هایک ویژن

در سیستم‌های جدید هایک ویژن، درجه حرارت سر افراد توسط سنسورهای حرارتی و تجهیزات مخصوص شناسایی و به دقت اندازه‌گیری می‌شود این سیستم می‌تواند افرادی که تب دارند را شناسایی کند. با توجه به اینکه یکی از علائم هشدار دهنده در تشخیص بیماری کووید۱۹ یا کرونا، تب و درجه حرارت بالا است، می‌توان با استفاده از دوربین‌ها و تجهیزات هوشمند هایک ویژن، افراد مشکوک را شناسایی نمود.

تکنولوژی هوشمند هایک ویژن به‌صورت ثابت و متحرک و در غالب دوربین‌های مدار بسته یا گیت‌های هوشمند درجه حرارت بدن افراد را با دقت بسیار بالایی اندازه‌گیری می‌کند. یک امکان جالب این تجهیزات هوشمند تشخیص کرونا این است که کاربر می‌تواند درجه حرارت مورد نظر را به دلخواه تنظیم نماید. در این حالت دستگاه درجه حرارت‌های بالاتر از عدد تنظیم شده را شناسایی و تصاویر افراد را ثبت می‌نماید.

استفاده از دوربین‌های هوشمند شناسایی درجه حرارت به‌صورت دستی یا ثابت در مکان‌های عمومی مانند: فرودگاه، ترمینال‌های مسافربری، میادین شلوغ، پاساژها و مراکز فروش، مترو، رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هر مکان شلوغ دیگری می‌تواند افراد مشکوک به بیماری کرونا را شناسایی کند.

اندازه‌گیری درجه حرارت بدن از راه دور

یکی از ویژگی‌های جالب تکنولوژی هوشمند دوربین هایک ویژن، تشخیص درجه حرارت سر افراد از راه دور است. به زبان ساده‌تر دیگر نیاز نیست تا افراد از فاصله نزدیک و با گذاشتن دستگاه بر روی پیشانی مورد بررسی قرار بگیرند. دوربین‌های هوشمند هایک ویژن از فاصله یک متری می‌تواند درجه حرارت را با دقت بالایی شناسایی و در صورت شناسایی افراد مشکوک به‌وسیله بوق و یا چراغ مخصوصی که برای این کار تعبیه شده، به کاربر اطلاع‌رسانی نماید.

به علاوه دوربین تب‌سنج هایک ویژن می‌تواند در هر لحظه دمای چند نفر را با دقت اندازه بگیرد که این می‌تواند از به‌وجود آمدن ازدهام در مکان‌های تست درجه حرارت سر افراد پیشگیری کند. به نظر می‌رسد که متخصصین هایک ویژن در طراحی دوربین‌های تب‌سنج هوشمند تمامی جوانب کار را در نظر گرفته‌اند و کاربران در هر کسب‌وکاری می‌توانند با خیالی آسوده از محصولات هوشمند هایک ویژن استفاده کنند.

محصولات هایک ویژن را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت توسعه داده‌های ارتباطی پرشیا سیستم به عنوان نماینده رسمی محصولات نظارت تصویری برند هایک ویژن در ایران است. پرسنل جوان و کاربلد این شرکت در واحدهای فروش، پروژه، گارانتی و خدمات، همواره تلاش کرده‌اند تا حداکثر رضایتمندی مشتریان مختلف را کسب کنند.

نمایندگی هایک ویژن

جهت خرید محصولات دوربین مدار بسته هایک ویژن می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۵۴۸۷۱۰۰۰ با این شرکت در تماس و از مشاوره رایگان کارشناسان این شرکت استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.