کد مطلب: ۱۳۷۲

تشکیل کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی حمایت از توانمندی های بخش خصوصی است

دبیر کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی گفت: تشکیل کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی موجب شناسایی توانمندهای شرکت های فعال در زمینه زیرساخت های ارتباطی است. از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی خدایی افزود: ایجاد کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی نسبت به کار

دبیر کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی گفت: تشکیل کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی موجب شناسایی توانمندهای شرکت های فعال در زمینه زیرساخت های ارتباطی است.

از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی خدایی افزود: ایجاد کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی نسبت به کار گروه سال گذشته شرکت ارتباطات زیرساخت، یک قدم رو به رشد است؛ چرا که به ما امکان می دهد حداقل سالی یکبار شرکت هایی را که در راستای فعالیت های ارتباطی و مخابراتی فعالیت می کنند ؛شناسایی کرده و ارزیابی کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر میزان گرایش وثبت نام برای حضور در جشنواره گسترش یافته افزود: خوشبختانه سهم کار گروه شبکه های مخابراتی و ارتباطی بیشتر از سایر کارگروه ها بوده است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: با توجه به اینکه موضوع کارگروه شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به سال گذشته تغییر ماهیت پیدا کرد؛ این موضوع تلاش و پیگیری بیشتری را می طلبیدکه با برگزاری چندین جلسه و صدور احکام اعضا، فعالیت این کارگروه به صورت رسمی آغاز شد.

خدایی با بیان اینکه محمود خسروی رییس شرکت ارتباطات زیر ساخت ریاست این کار گروه را برعهده دارد افزود: عباس شاهکوه معاون سازمان تنظیم مقررات، زارع، نظرپور، سلطانی، غفار تبریزی، سید هاشم علوی، حقی، آغ بیات اعضای این کار گروه و از مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت هستند.

وی از تشکیل کمیته اطلاع رسانی در این کار گروه خبر داد و گفت: شناسایی شرکت های فعال در این زمینه از طریق مکاتبه با600 شرکت مرتبط به خوبی انجام شده است.

همچنین از نمایندگی های استانی شرکت ارتباطات زیرساخت نیزخواسته شده تا با نصب پوستر جشنواره، در شناسایی شرکت های فعال استانی به ما یاری رسانند.

وی با تاکید برسه محور توسعه و بهینه سازی شبکه، تولید و تجهیزات شبکه و همچنین نگهداری و پشتیبانی، ادامه داد: تهیه فرم های ارزیابی کارگروه، فرم اطلاعات شرکت کنندگان شامل شاخص و امتیازهای تدوین شده ؛فرم نتایج نهایی برگزیدگان و فرم ارزیابی کمیته های جانبی از جمله اقدامات این کارگروه است.

دبیر کار گروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی اظهارکرد: ارزیابی ثبت نام کنندگان دردو مرحله انجام می شود؛ مرحله مقدماتی که از لحاظ شکلی و امتیازات خود ارزیابی است که ثبت نام کنندگان در اختیار کار گروه قرار می دهند و مرحله دوم تشکیل کمیته های جانبی است که بعد از تایید ثبت نام ،مطالب ارسال شده در کمیته های فنی بررسی و نتایج ارزیابی ارایه می شود .

درپایان این نتایج در جلسات داوری کارگروه سنجش و با انتخاب برگزیدگان جهت داوری به وزارتخانه اعلام می شود .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.