کد مطلب: ۴۷۷۷۲۴

حمایت صندوق توسعه ملی از بازار سرمایه تصویب شد

حمایت صندوق توسعه ملی از بازار سرمایه تصویب شد

براساس جزئیات آخرین جلسه اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی، موضوع سپرده گذاری یک درصد از منابع صندوق برای حمایت از بازار سرمایه مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صندوق توسعه ملی در راستای اجرای مفاد تکالیف قانونی و به منظور حمایت و تقویت بازار سرمایه آمادگی خود را جهت سپرده گذاری در صندوق تثبیت بازار سرمایه اعلام کرد.

گفتنی است، در جلسه ای که صبح امروز با حضور اعضای هییت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد، سازوکار حمایت از بازار سرمایه با استفاده از سپرده گذاری یک درصد منابع صندوق توسعه ملی مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوستان غمتون نباشه، حله

  • ناشناس

    اتفاقا اشتباه نکنید باید میآمدن و سرمایه گزاری میکردن و مد سهام ها رو میخریدن ولی حالا یه منتی هم سرمون هست.یه حکایت میگم خواهش میکنم تجارت نیوز انتشار کنید.شخضی به سراغ کدخدا رفت و از شرایط زندگی اش گلایه کرد.کد خدا گفت امشب گاو را به داخل ببر و فردا نتیجه را برایم بگو.شخص رفت و گاو و برد و تا صبح از ناراحتی خوابش به هم ریخت و فردا رفت و گفت تا صبح نخوابیدم و….کدخدا گفت امشب مرغ و خروس ببر و فردا گوسفند و ….بعد یک هفته به سراغ کدخدا آمد که بیچاره شدم خواب و خوراک ندارم زندگی ام را فضولات برداشته و خانواده ام بیمار شدن.کدخدا گفت حالا از امشب به ترتیب گاو و سپس گوسفند و مرغ و…از خانه بیرون ببر و به جایشان برگردون.بعد یک هفته به سراغ کدخدا اومد و گفت خدا خیرت بده کدخدا زندگیم درست شد خواب و خوراک نداشتیم و….

  • علوی

    تبریک به مردم و سهامداران بورس!بورس که بالا بره! دلار قطعا میفته! چون نقدینگی ، دوباره به بازار برمیگردد!دلار که بیفته! تورم هم کاهش پیدا میکنه و از سرعت گرانی کالاها که این روزها به دلیل قیمت دلار ، بیشتر شده! کاهش پیدا میکنه!

  • مهدی

    اگه این حقوقیهای بیشرف بازار رو به گند نکشن که امروز هم کشیدن احتیاجی به حمایت شما نیست!!! ولی حالا که قدرت کنترل این حقوقیهارو ندارید باید این 1درصدو بیارید و حمایت کنید چون حقوقیها هیچوقت نه حمایت که نکردن بلکه همیشه خرابکاریها زیر سرشونه

  • ناشناس

    این که میگه مورد تاکید قرار گرفته کجاش تصویبه؟ حالا تا بخواد اجرایی بشه سرمایه ملت پودر شده.

  • رستم كوشه نشين

    حقوقي ايشالا عمر داشته باشي ولي لذت و اسايش ن خودت ن خانوادت نداشته باشه!!!!هماهنك براي عرضه با هم!!!سردار قاليباف و جناب رييسي ورود كنيد خواهشا.

  • ناشناس

    تاکید با تصویب را توضیح دهید
    باتشکر

  • ناشناس

    امیدوارم فکری به حال سهام های کوچک بشود لکما وپیزد مدام در حال منفی خوردنن فقط توجه به شاخص سازهای بزرگ نشود

  • اردشیر محمدی

    بنظرم دولت برای اینکه ثابت کنه مکانیزم ماشه اثری نداره. حتی شده به صورت مقطعی از بورس حمایت خواهد کرد. ولی تا میخواد بازار روند خودشو پیدا کنه حقوقی سرعتشو میگیره. این اخرین تیر دولت به پیکر بی جان بورس میباشد. اگه کارایی نداشته باشد متاسفانه شاهد ریزش بدی خواهیم بود.. باید خیلی زودتر بورس نجات دهند

  • ناشناس

    دوستان بورس آینده روشنی دارد سهامتان را مفت نفروشید . ۶ سال سابقه در بورس ???