کد مطلب: ۴۹۶۴۷۵

تعطیلی کرونایی کدام گروه‌های شغلی ادامه دارد؟

تعطیلی کرونایی کدام گروه‌های شغلی ادامه دارد؟

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، ۱۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی یک و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند اما فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قاسم نوده‌فراهانی با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، ۱۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی یک و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند اما فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: مشاغل گروه ۳ شامل بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها (شامل بیرون‌بر نمی‌شود)، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی پربرخورد، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی است.

وی افزود: گروه ۴ نیز شامل باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، باغ‌وحش و شهربازی، مراکز آبی، استخر سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی است.

نوده‌فراهانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف تهران طی روزهای گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و از شهروندان و کسبه خواست دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به‌صورت کامل رعایت کنند تا تهران دوباره به وضعیت قرمز باز نگردد و بار دیگر مغازه‌ها تعطیل نشود.

منبع: اتاق اصناف تهران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اشتباه بزرگی مرتکب شدین حداقل تهران یک هفته دیگه باید تعطیل باشه این اشتباه و تکرار نکنین دوباره مجبور میشین تعطیل کنین طولانی مدت

  • ناشناس

    یه سر تشریف بیارین پاساژ علاالدین بعد متوجه رعایت پروتکل بهداشتی میشین پله برقی خراب اسانسورا تک و توک بعدم تا سقف پر ادم میشه همون دوتاش بدون هوا و تهویه یه اکواریوم بسته ما همه اون تو مریضیم حداقل یه هفته دیگه تعطیل میشد تا بهبود پیدا کنیم