کد مطلب: ۵۶۴۸۱۷

بورس امروز تعطیل است / بورس کی بازگشایی می‌شود؟

بورس امروز تعطیل است / بورس کی بازگشایی می‌شود؟

در مصوبه دیروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند و این تعطیلی از امروز یعنی ۲۹ تیر ماه قابل اجراست و بورس را هم شامل می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مصوبه دیروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند و این تعطیلی از امروز یعنی ۲۹ تیر ماه قابل اجراست و بورس را هم شامل می‌شود.

روز گذشته در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود و بدین ترتیب اولین روز فعالیت بورس پس از تعطیلات روز دوشنبه هفته آینده یعنی سوم مرداد ماه خواهد بود.

روز گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت هم در این باره خبر داد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

سارا علی‌یاری مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد تعطیلی بورس منوط به تعطیلی بانک‌ها است و اگر بانک‌ها تعطیل شوند بورس هم تعطیل می‌شود.

در این باره دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خبرداد: بانک‌ها و اصناف هم در تهران و البرز به‌مدت شش روز تعطیل خواهند بود. پس بنابراین بورس در این ۶ روز تعطیل خواهد بود.

آخرین اخبار از بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا فقط تهران باید تعطیل باشه مگه قرار همه تهرانیا برن سفر ..اگه تعطیلی هست پس بقیه شهرهای ایران چی

  • ناشناس

    خیلی جالبه باقی استانهای کشور که تعطیل نیستند چرا باید بپای تهران بسوزن

  • محمودرضا

    زاهدانم تعطیل بود باید حتما بورس تعطیل میشد و یا ه ر شهر دیگه ایی خودتون مسخره کردین

  • ناشناس

    خدامیدونه از این تعطیلی قراره باز چه بلایی سر این مردم بدبخت بیارن والا دیگه گناه داریم پولامون بردید جوونا رو به یه بهونه سربه نیست میکنید آب و برق رو ازشون میگیرید حق زند

  • مهران

    میگم اینا که یک هفته بورس رو تعطیل کردنه و چند صد میلیارد پول الان توی بورس خوابیده سود این یک هفته خودش میشه چندین میلیارد این سود رو چه اقازاده ای یا حرمزاده ای میخوره بنظرتون

  • محمد

    این دیگه چه مسخره بازی درآوردن اینهمه مگه تعطیلی میشه کدوم کس مغزی این تصمیم گرفته تعطیلی تهران چه ربطی به شهرستان وبورس داره الان ۵روز تقاضای وجه زدم پول لازمم خدالعنت کنه باعث وبانیشو

  • ناشناس

    والا ما که تعطیلی ندیدیم کارگر یه شرکت خودروسازی بزرگ تو غرب تهران هستیم کارمون بیشتر لز قبل شده با وجود قعطی برق شیفت اضافه کردن تولید رو بالا بردن فشار روی جسم و ذهنمون بیشتر شده خودشون واسه خودشون تعطیلی درست میکنن که به عشق و حالشون برسن کارگر بدبخت تر قبل

    • یک ایرانی

      چطور تولید رو بردن بالا ولی هنوز ماشین رو قطره چکونی تزریق می‌کنن

    • یک ایرانی

      تا بوده همین بوده

  • ناشناس

    دوشنبه ۴ مرداده

  • فرشاد

    گندش بزنه بورس ایرانو. واقعا خجالت نمیکشن اینقدر تعطیله یکسره بورس. انشاالله تا سال اینده میفهمین که تعطیلی چه دسته بیلی میده دستتون.

  • سارا

    چرا اینقد فشار میارین ب خودتون لالی قاز میخونین الان یعنی بورس تا کی بسته هس رک و پوس کنده بگین دیگه