کد مطلب: ۲۵۲۰۴۰

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران پاسخ داد:

قیمت خوراکی‌ها در رمضان چه تغییری می‌کنند؟

قیمت خوراکی‌ها در رمضان چه تغییری می‌کنند؟

یک عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران عنوان کرد: متوجه شده‌ایم برخی از کارخانه‌های لبنی محصولات خود را گران کرده‌اند. همچنین روغن خوراکی از طرف کارخانه‌های تولیدکننده گرانتر شده است.

هر سال با شروع ماه مبارک رمضان در بخش‌ اقلام خوراکی مردم نگرانی‌هایی نسبت به تغییر قیمت این اقلام دارند. آیا در رمضان امسال قیمت کالاها تغییری می‌کنند؟

حسین درودیان، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: بیشترین کالایی که در ماه رمضان بر سفره مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد معمولا زولبیا و بامیه، خرما و لبنیات است.

وی افزود: اقلام خوراکی دیگر مثل آش و حلیم و کله و پاچه که در این ماه خیلی استفاده می‌شوند نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نداشته‌اند و اتحادیه‌ها هم اعلام کرده‌اند که در این بخش گرانی نخواهیم داشت.

درودیان بیان کرد: البته متوجه شده‌ایم برخی از کارخانه‌های لبنی محصولات خود را گران کرده‌اند. همچنین روغن خوراکی از طرف کارخانه‌های تولیدکننده گرانتر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی کارخانه‌ها قیمت‌های تثبیت شده محصولات خود را بین 10 تا 15 درصد افزایش داده‌اند و این افزایش قیمت بعد از پایان ماه مبارک رمضان کاهش نخواهد یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.