کد مطلب: ۳۰۳۴۶۰

تقدیر استاندار اصفهان از عملکرد بانک مهر اقتصاد

تقدیر استاندار اصفهان از عملکرد بانک مهر اقتصاد

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اصفهان با محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان دیدار و تبادل نظر کرد.

محسن مهرعلیزاده - استاندار اصفهان - در این دیدار اظهار داشت: عملکرد صحیح و دقیق بانک مهر اقتصاد در تخصیص منابع مالی به بخش تولید و اشتغال باید به الگویی برای سایر بانکهای کشور تبدیل شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهر علیزاده خاطر نشان کرد: مدیریت بانک مهر اقتصاد استان اصفهان توانسته است منابع خود را در قالب پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی اختصاص دهد و از موضوع بنگاه داری پرهیز کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بانکها باید کنترل و نظارت دقیقی بر مصارف خود داشته باشند، افزود: سال گذشته، بانک مهر اقتصاد عملیات درختکاری را در۱۸۰ هکتار از اراضی خوزستان انجام داده که این اقدام، نشان از تعهد این بانک در مسائل اجتماعی و برطرف شدن مشکلات مردم شریف استان خوزستان داشته است.

مهرعلیزاده با اشاره به پایین بودن درصد نسبت مصارف به منابع در بیشتر بانکها، خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد استان اصفهان یکی از بانکهایی است که نسبت مصارف به منابع آن در استان رقم مطلوبی است که این نشان از اهتمام مدیران آن به مصرف منابع در استان دارد.

در ابتدای این دیدار جواد تک روستا - رئیس اداره امور شعب استان اصفهان - با تشریح فعالیتها و خدمات بانک مهر اقتصاد، بیان کرد: هدف بانک، پرداخت تسهیلات به بنگاههای اقتصادی و تولیدی است تا این بنگاهها بتوانند در شرایط سخت اقتصادی، به فعالیتهای خود تداوم بخشند و کار و سرمایه ایرانی حفظ شود.

تک روستا تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی، با حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در قالب پرداخت تسهیلات، تلاش میکند گامی مؤثر در مسیر حمایت از کالای ایرانی و تقویت تولید داخلی بردارد و تسهیلات متنوعی در حوزه تأمین سرمایه در گردش، نوسازی و به روزرسانی تجهیزات کارخانجات تولیدی و پرداخت تسهیلات گروهی به کارکنان این واحدها در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.