کد مطلب: ۶۰۳۴۶۴

تهران آبی شد/ از سرگیری دوباره تمامی فعالیت‌های ورزشی تهران

تهران آبی شد/ از سرگیری دوباره تمامی فعالیت‌های ورزشی تهران

رئیس گروه نظارت بر اماکن و باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا، وضعیت تهران به رنگ آبی درآمد و کلیه فعالیت های ورزشی انفرادی و پربرخورد شهر و برخی از شهرستانها عادی و از سر گرفته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا خرم افزود: روز گذشته با ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا، ۱۴ مرکز استان از جمله تهران از وضعیت زرد خارج و به رنگ آبی(کم خطر) درآمده که با این ابلاغیه کلیه فعالیت های ورزشی رشته های پر برخورد و رزمی با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون مانع است.

وی با بیان اینکه با تغییر شرایط، پیشتر فعالیت ورزشی در بخش های انفرادی و فضای باز، بدنسازی، سالنی، استخرهای سرپوشیده و روباز دایر شده بود خاطرنشان کرد: هم اینک باشگاه داران می توانند فعالیت ورزشی خود را در رشته های رزمی، بوکس، کاراته، تکواندو، کبدی، کشتی، جودو و مواردی از این قبیل دایر کنند.

به گفته رئیس گروه نظارت بر باشگاه و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با شیوع کرونا از اسفند ماه ۹۸ تاکنون فعالیت رشته های پربرخورد و رزمی تعطیل بود و زیان زیادی به بخش مربیان، علاقه مندان و فعالان این رشته وارد شد.

خرم با اشاره به اینکه برای نخستین بار هفته گذشته شهرستان بهارستان در استان تهران با تغییر وضعیت به آبی فعالیت خود را از سر گرفت اظهار کرد: در این رنگ بندی جدید اغلب شهرستان های استان تهران نیز در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مورد پلمبی هفته گذشته گزارش نشده است افزود: بازرسان این نهاد ۶۷ بازدید از مجموعه ها و اماکن داشته اند که برای رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۷ تذکر شفاهی و کتبی به مدیران آنان گوشزد شد.

رئیس گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص تصمیم برای افزایش تعرفه اماکن برای سال آینده، گفت: در این مورد نشستی در اسفند ماه امسال با حضور مراجع تصمیم گیرنده برگزار می شود، ولی برای تعرفه استفاده از مجموعه و پیست های اسکی این مصوبه امسال ابلاغ شد.

خرم ادامه داد: تعرفه استفاده از پیست های اسکی توچال، دربندسر، آبعلی و شمشک ۳۵ درصد افزایش قیمت را نسبت به سال گذشته اعمال کردند.

هم اینک استان تهران پنج هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی دارد که طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر از این سرانه ورزشی بهره می برند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.