کد مطلب: ۵۱۷۶۴۷

تهیه سبد کالا برای نوروز و رمضان ۱۴۰۰

تهیه سبد کالا برای نوروز و رمضان ۱۴۰۰

همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی و حتی تعداد زیادی از ارگان‌ها جهت تامین معاش زندگی کارمندان و کارگران خود اقدام به توزیع سبد کالا نموده‌اند. یکی از اقلام موجود در بیشتر سبدهای کالا انواع حبوبات بسته‌بندی می‌باشد.

خیلی از ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی و همچنین خیرین به دنبال تهیه سبد کالا برای کارکنان خود و یا نیازمندان در نوروز ۱۴۰۰ یا ماه مبارک رمضان می‌باشند. خرید حبوبات بسته‌بندی شده درجه یک به منظور تهیه بخشی از سبد کالا باید ارزان‌ترین قیمت را داشته باشد.

خرید حبوبات بسته‌بندی شده برای سبد کالا

همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی و حتی تعداد زیادی از ارگان‌ها جهت تامین معاش زندگی کارمندان و کارگران خود اقدام به توزیع سبد کالا نموده‌اند. یکی از اقلام موجود در بیشتر سبدهای کالا انواع حبوبات بسته‌بندی می‌باشد.

زیرا حبوبات خواص سرشاری دارد و از طرفی مهمترین نوع غلات مورد نیاز در بیشتر خانواده‌ها به حساب می‌آید‌، بنابراین می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز و گوشت سفید باشد.

بر همین اساس انواع حبوبات از جمله لوبیا و عدس به عنوان یکی از کالاهای اساسی در تهیه سبد کالا جهت تامین معاش اقشار ضعیف خصوصا مستمری‌بگیران کمیته امداد و بهزیستی نیز معرفی شده است‌.

اگر چه انواع حبوبات بسته‌بندی می‌تواند به عنوان کالای مناسبی برای تهیه سبد کالا مورد استفاده قرار بگیرند؛ اما هیچ‌گاه حبوباتی مانند دال عدس، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا عروس، لوبیا سفید و لوبیا کپسولی نمی‌توانند مورد استفاده تمام مشمولان سبد کالا قرار بگیرند. مهم‌تر از نوع کالا، قیمت حبوبات بسته بندی شده است که از موارد مهم انتخاب این کالا برای تهیه سبد کالا می‌باشد.

پس بهتر است در تهیه خرید حبوبات بسته‌بندی برای تهیه سبد کالا حبوباتی مورد نظر گرفته شود که درصد بالایی از خانواده‌های ایرانی جزو مصرف کنندگان آن هستند‌.

چه حبوباتی برای سبد کالا مناسب است؟

همیشه این سوال در بین مراکز پخش سبد کالا از جمله ارگان‌های دولتی و خصوصی وجود دارد که حبوبات فله برای توزیع سبد کالا بهتر است و یا حبوبات بسته‌بندی؟ در پاسخ باید گفت از آنجایی که حبوبات فله به صورت یکدست نیستند و معمولا ضایعات زیادی دارند، بنابراین این محصول نمی‌تواند کالای مناسبی برای تهیه سبد کالا در نظر گرفته شود.

از طرفی نگهداری حبوبات فله در حجم زیاد و در طولانی مدت همچنان دردسرهای زیادی دارد؛ زیرا حبوبات به دلیل عدم بسته‌بندی استاندارد در اثر قرار گرفتن در معرض رطوبت و تغییرات دمایی سریعا دچار کرم‌خوردگی و شته‌زدگی می‌شود.

IMG 20210228 090522

همچنین بسته کردن انواع حبوبات در وزن‌های مختلف و قرار دادن آنها در سبد کالا بسیار زمان‌بر می‌باشد. بعلاوه اینکه بسته‌بندی آنها فاقد تاریخ تولید، تاریخ انقضا و نشان استاندارد و سیب سلامت است، پس ممکن است مصرف کنندگان تمایل زیادی به استفاده از چنین محصولات بی‌نام و نشانی ندارند. به همین دلیل این روزها خرید حبوبات بسته‌بندی در وزن ۹۰۰ گرمی و دیگر وزن‌ها توانسته است بیشتر از هر محصول دیگری مورد توجه بسیاری از نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی از جمله:

  • ارگان‌های دولتی و خصوصی برای سبد اهدایی به کارکنان خود
  • مراکز خیریه جهت اهدا به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان
  • نهادهای اهدا کننده سبد کالا به مددجویان و دیگر مستمری‌بگیران
  • مراکز اهدا کننده سبد کالا به کمیته امداد و بهزیستی
  • مراکز پخش سبد کالای مردمی به یارانه‌بگیران

قرار بگیرد. در حقیقت این روزها با توجه به رعایت نکات بهداشتی، حبوبات بسته‌بندی از نظر مرغوبیت و اعتماد مردم در سطح بسیار بالاتری از حبوبات فله قرار دارد.

قیمت حبوبات بسته‌بندی برای سبد کالا ارگان‌ها

اگر چه خرید حبوبات بسته بندی برای تهیه سبد کالا می‌تواند یک گزینه بسیار مناسبی باشد؛ اما مهمترین مسئله در اجرای این امر، قیمت حبوبات بسته‌بندی نسبت به خرید حبوبات فله می‌باشد‌.

در این زمینه باید گفت این روزها گرانی حبوبات چه به صورت فله و چه به صورت بسته‌بندی، بیشتر به علت افزایش تقاضا در داخل کشور و تغییر نرخ ارز می‌باشد‌.

بنابراین لازم است تا جهت خرید انواع حبوبات عمده و جزئی، قیمت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته پرداخت شود، ضمن اینکه این موضوع گرانی حبوبات فله، قیمت حبوبات بسته‌بندی را در نرخ بالاتری قرار داده است.

زیرا پروسه بسته‌بندی حبوبات فله، هزینه‌ها را بالاتر می‌برد، چرا که قرار است محصول با کیفیت‌تر و لوکس‌تری در اختیار مشتریان قرار بگیرد. در نهایت باید گفت این دسته از محصولات غذایی لوکس به ‌دلیل داشتن مزایای زیادی از قبیل:

  • کیفیت بالا
  • مدت ماندگاری زیاد در هر شرایط محیطی
  • جابجایی آسان
  • داشتن تاریخ تولید و تاریخ انقضا
  • دارای نشان استاندارد و سیب سلامت
  • دارای مجوز بهداشت
  • عاری از هرگونه ضایعات و دانه‌های شکسته
  • توزیع سریع‌تر و راحت‌تر
  • یکدست بودن محصول

انتخاب وزن مناسب در تمامی بسته‌ها و بسیاری پارامترهای مفید دیگر توانسته طرفداران بسیاری داشته باشد.

ارزان‌ترین قیمت حبوبات برای خیریه‌ها

نکته مهمی که در مورد ارزان‌ترین قیمت حبوبات بسته‌بندی شده وجود دارد یکسان بودن کیفیت محصول با قیمت آن می‌باشد. پس سعی کنید خرید انواع حبوبات بسته‌بندی شده را از مراکزی انجام دهید که مرغوب‌ترین محصول را با کمترین قیمت بازار ارائه می‌دهند.

حتما قبل از انجام خرید، از چندین شرکت تولید کننده، قیمت انواع حبوبات بسته‌بندی را استعلام بگیرید، از طرفی با شرایط کیفیت یکسان قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و با خرید حجم زیادی از حبوبات بسته‌بندی خود را مشمول تخفیفات ویژه برخی از شرکت‌های تولید کننده قرار دهید.

توجه داشته باشید که خرید حبوبات بسته‌بندی به صورت مستقیم از کارخانجات تولید کننده همانند صنایع غذایی هومسا می‌تواند بسیار ارزان‌تر از خرید حبوبات از شرکت‌های پخش و واسطه‌ها باشد.

IMG 20210228 093212

بهترین حبوبات برای سبد کالا شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی

بر اساس بررسی میزان مصرف حبوبات در خانواده‌های ایرانی، مشخص شده که در بین انواع حبوبات، معمولا لوبیا چیتی، لپه، عدس، نخود و لوبیا قرمز بیشترین مصرف را دارند. پس با توجه به طیف گسترده‌ای از حبوبات بسته‌بندی در کشور از قبیل:

  • لوبیا قرمز بسته‌بندی
  • لوبیا سفید بسته‌بندی
  • لوبیا چیتی بسته‌بندی
  • لوبیا عروس بسته‌بندی
  • نخود درجه یک بسته‌بندی
  • لوبیا چشم بلبلی بسته‌بندی
  • عدس ریز بسته‌بندی
  • عدس درشت بسته‌بندی
  • لپه بسته‌بندی
  • دال عدس بسته‌بندی
  • ماش بسته‌بندی
  • جو پوست کننده بسته‌بندی

و بسیاری حبوبات و غلات دیگر به صورت بسته‌بندی و وکیوم شده مسلم است که در خرید حبوبات بسته‌بندی برای تهیه سبد کالا باید اقلامی را انتخاب کرد که در تمام خانواده‌ها بیشترین استفاده را دارند.

بنابراین اگر در تهیه سبد کالای خانوارها محصولاتی از قبیل عدس، لپه، نخود و لوبیا وجود داشته باشد، قطعا یک سبد تکمیل شده در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت‌.

زیرا به طور کلی در طبخ برخی از غذاها امکان حذف برخی حبوبات یا جایگزین کردن برخی موارد با دیگر اقلام وجود دارد. مثلا در پختن قورمه سبزی لوبیا چیتی می‌تواند جایگزین مناسبی برای لوبیا قرمز باشد و در تهیه بیشتر آش‌ها می‌توان لوبیا سفید را حذف کرد. همچنین عدس ریز می‌تواند طعم یکسانی مانند عدس درشت برای تهیه بسیاری غذاها داشته باشد. پس با این حساب در تهیه حبوبات بسته‌بندی و قرار دادن این محصول در سبد غذای اقشار کم‌درآمد بهتر است تمرکز خود را بر روی ۴ نوع از حبوبات قرار داد.

نکات مهم در خرید حبوبات بسته‌بندی

خوشبختانه امروزه در کشور، مراکز بسیاری وجود دارند که به پخش حبوبات بسته‌بندی مشغول هستند. بنابراین ارگان‌های دولتی و خصوصی و دیگر نهادهای مربوطه برای تهیه سبد کالا می‌توانند با خرید حبوبات بسته‌بندی از این مراکز به محصولی باکیفیت و ارزان‌قیمت دست پیدا کنند.

شاید شما هم به عنوان یک خریدار عمده حبوبات بسته‌بندی بخواهید به سراغ یکی از این شرکت‌های پخش و یا کارخانجات تولید کننده حبوبات بسته‌بندی بروید.

اما قبل از خرید این دسته از مواد غذایی بهتر است بدانید در خرید حبوبات بسته‌بندی عمده اگر چه مناسب بودن قیمت بسیار حائز اهمیت است؛ ولی نکات مهمی در این میان وجود دارد که معمولا از نظر بیشتر مشتریان نادیده گرفته می‌شود‌.

در حقیقت باید گفت این روزها برخی از مراکز پخش حبوبات برای سبقت گرفتن از رقبای تجاری خود به شیوه‌های مختلفی عمل می‌کنند تا با ارائه انواع حبوبات بسته‌بندی با کمترین نرخ بازار، توجه مشتریان را به سمت خود جلب کنند.

مثلا با ترکیب کردن حبوبات پارساله و امساله سعی می‌کنند کیفیت محصول را کاهش داده و نرخ فروش خود را پایین بیاورند.

یا اینکه در تهیه حبوبات بسته‌بندی تلاش می‌کنند چندین سایز حبوبات را با نام مرغوب‌ترین سایز حبوبات عرضه کنند، به فرض مثال با ترکیب کردن نخود فلافلی یا همان نخود ریز در نخودهای درشت سعی می‌کنند تا مشتری را فریب دهند و به سود کلانی برسند.

پس در خرید حبوبات بسته‌بندی به غیر از قیمت محصول لازم است تا در بررسی کیفیت حبوبات، نهایت دقت به کار گرفته شود و به ویژگی‌های مهمی مانند:

  • خوش پخت بودن دانه‌ها
  • امساله و تازه بودن محصول
  • یکدست بودن محتویات درون بسته
  • داشتن رنگ شفاف
  • عدم وجود شته و دانه‌های کرم خورده
  • مرغوبیت بسته‌بندی

و بررسی بسیاری فاکتورهای مهم دیگر بیشتر توجه کنید.

خرید اینترنتی حبوبات بسته‌بندی برای کارمندان

امروزه بیشتر افراد جامعه به دلیل وجود مشغله‌های کاری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود همیشه به دنبال خریدهای اینترنتی هستند.

در همین راستا نهاد و ارگان‌های دولتی و خصوصی و بسیاری مراکز خیریه جهت تهیه سبد کالا و توزیع آن به کارمندان و کارگران خود، همچنین اهدا سبد کالا به مستمری‌بگیران، کمیته امداد و بهزیستی سعی می‌کنند خرید حبوبات بسته‌بندی را به صورت اینترنتی انجام دهند.

از این‌رو بسیاری از شرکت‌های تولید کننده، فروش حبوبات بسته‌بندی اینترنتی را در حوزه فعالیت خود قرار داده‌اند‌؛ چرا که در خرید حبوبات اینترنتی تنوع بیشتری وجود دارد، ارسال محصولات ساده‌تر خواهد بود.

ضمن اینکه دسترسی به انواع حبوبات با بسته‌بندی‌های مختلف آسان‌تر است و از همه مهمتر خرید حبوبات بدون واسطه انجام می‌گیرد.

پس در نتیجه خریدار و فروشنده به طور مستقیم می‌توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند، بنابراین کیفیت محصول تضمین شده است و قطعا قیمت در پایین‌ترین نرخ بازار ارائه خواهد شد.

بهترین برند حبوبات بسته‌بندی ایران

و در آخر چنانچه شما قصد دارید به عنوان یکی از مراکز تهیه و توزیع سبد کالا حجم بالایی از حبوبات بسته‌بندی با کیفیت و ارزان‌قیمت را خرید کنید، ما به شما شرکت حبوبات هومسا را پیشنهاد می‌دهیم.

زیرا این مجموعه با سال‌ها تجریه و حضور فعال در بازار حبوبات کشور یکی از تامین کنندگان اصلی حبوبات فله در کشور است که در کارخانه اختصاصی خود برای بسته‌بندی انواع حبوبات درجه یک در تنوع بالا، زیباترین طرح و مرغوب‌ترین بسته‌بندی اقدام نموده است‌‌.

همچنین باید گفت کارخانه حبوبات بسته‌بندی هومسا می‌تواند خریداران را در تهیه حبوبات فله و بسته‌بندی در تناژ بالا پشتیبانی کند، از طرفی چون محصولات خود را بدون دخالت دلالان و واسطه‌گران به سراسر کشور ارسال می‌کند پس می‌تواند نسبت به سایر شرکت‌ها و برندها پایین‌ترین نرخ و قیمت را در بازار به شما عرضه کند.

بر همین اساس با آسودگی خیال می‌توانید در شرایط کیفیت یکسان قیمت نهایی محصولات هومسا را با سایر حبوبات بسته‌بندی موجود در بازار مقایسه کنید‌ و شاهد این موضوع باشید که محصولات هومسا دارای پایین‌ترین نرخ فروش است.

همچنین خوب است بدانید که امروزه واحد تولیدی هومسا برای مشتریان خود با خرید حجم بالا تخفیفات زیادی را در نظر گرفته است، خصوصا سعی دارد تا خرید حبوبات بسته‌بندی برای تهیه سبد کالا را برای شرکت‌ها و مراکز مختلف با قیمت کف بازار عرضه نماید.

از طرفی با راه‌اندازی فروش اینترنتی حبوبات هومسا شرایطی را برای خریداران فراهم آورده که ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی بتوانند نیاز خود را به طور مستقیم از کارخانه تامین نمایند. ضمن اینکه این مجموعه انواع حبوبات خارجی و ایرانی را با ویژگی‌هایی از قبیل:

  • پاک شده
  • یکدست
  • تازه برداشت شده و امساله
  • خوش پخت
  • خوش طعم
  • سورت شده
  • پولیش شده

و بدون هیچ‌گونه ضایعات و خار و خاشاک و نیم دانه به همراه مجوز بهداشت و نشان استاندارد در وزن‌های مختلف از جمله ۹۰۰ گرمی و در بسته‌بندی‌های سلفونی ارئه می‌دهد‌.

با این حال می‌توان گفت کیفیت محصولات هومسا تضمین شده می‌باشد. همچنین با انتخاب مناسب‌ترین نوع بسته‌بندی سعی کرده است تا خرید حبوبات بسته‌بندی در ارزان‌ترین قیمت ممکن صورت بگیرد. پس محصولات هومسا می‌تواند بهترین برند حبوبات بسته بندی جهت تهیه سبد کالا در تمام ماه‌های سال خصوصا سبد کالای ماه مبارک رمضان و عید نوروز باشد. پیشنهاد می‌دهیم به راحتی با مشاورین شرکت ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را با ایشان مطرح کنید تا در زمینه تهیه سبد کالا شما را راهنمایی کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آخرش چی این حبوبات را میخان به کی بدهند، من که هیچی نفهمیدم والله

  • مهدی

    سلام مامددجوی کمیته هستیم وتاالان هیچ بسته معیشتی نگرفته ایم چرابه مددجوهابسته حمایتی نمی دهندپس این بسته هابه چه کسانی داده مشود

  • لیلا

    چرابه ماکمیته امدادی هاهیچ بستعه معیشتی داده نشده است.عیدتم بسته معیشتی ندادنداین کمکهابه دست چه کسانی میرسدلطفاجواب مرابدهید

  • لیلا

    چراکسی جواب نمی دهدنکنه به مددجویان تعلق نمی گیرد

  • راضیه

    چرا ماکه تحت کمیته هستیم عییدی دریافت نکردیم سبدکالایی تحویل نگرفتیم ماندم این سبدکالابه دست چ کسانی میرسع??

  • ناشناس

    سلام ما امدادی هستیم ولی از اول کرنا برای ما معشتی نکرفتیم ولی اسم خودموکذاشتیم امدادی

  • ناشناس

    سلام ببخشید ما خانواده دومعلولیت تحت پوشش بهزیستی هستیم خودم و همسرم هر دومعلول هستیم سبد کالا عید و ماه رمضان به ما تعلق نگرفته به بهزیستی هم مراجعه کردم میگن چیزی برای مددجوها واریز نشده من دوتا بچه دارم دستم خالی هس باید چیکار کنم مستاجرم توان مالی ندارم لطفا رسیدگی کنیدپ

  • ناشناس

    نظرمن همه دروغه اگرم سبدکالای باشه همه خودشون می برن به جیب می زنن والله هیچ سالی به مردم هیچی ندادن همش طبلیغ ودروغ می گن

  • ناشناس

    همش دروغه باورنکنید

  • ناشناس

    چه فایده به ما که چیزی نمیدن