کد مطلب: ۶۱۸۸۶۰

ایران و روسیه به چه توافق‌های اقتصادی رسیدند؟

ایران و روسیه به چه توافق‌های اقتصادی رسیدند؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: پس از دیدار با تجار ایرانی، با وزیر اقتصاد روسیه درباره سرعت بخشیدن به پروژه‌های خط اعتباری ۵ میلیارد دلاری به توافق خوبی رسیدیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید احسان خاندوزی در این توئیت نوشت: پس از دیدار با تجار ایرانی، با وزیر اقتصاد روسیه درباره سرعت بخشیدن به پروژه‌های خط اعتباری ۵ میلیارد دلاری به توافق خوبی رسیدیم: ۳ طرح نیروگاهی و ۲ طرح ریلی و ترانزیتی (در کریدور شمال - جنوب یعنی راه‌آهن اینچه‌برون و راه‌آهن آستارا).

وی افزود: تسهیل تعامل بانکی هم بخش دیگر توافق بود.

سید ابراهیم رئیسی که به دعوت همتای روس خود به مسکو سفر کرده است، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری فدراسیون روسیه در مسکو دیدار و گفت وگو کرد.

حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوماً، دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی روس از دیگر برنامه‌های رئیسی در این سفر دو روزه است.

14001029000892 Test NewPhotoFree

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شرکتای داخلی و ۰وونا از کار بیکار بشن که چه خبره با روسیه آقایون رفتن قرارداد بستن!

  • ناشناس

    لحمدالله…کلاهو گذاشتن …

  • ناشناس

    نزدیک رفت پیرزنی گوژپشت و گفتاین اشک دیدهٔ من و خون دل شماستما را به رخت و چوب شبانی فریفته استاین گرگ سالهاست که با گله آشناستآن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن استآن پادشا که مال رعیت خورد گداستبر قطرهٔ سرشک یتیمان نظاره کنتا بنگری که روشنی گوهر از کجاست